Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Banken

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg Har Hvidbjerg Bank i Viborg og har et lån der hvor jeg skal betale 2500 kr i måneden men så for at få lånet betalt ud hurtigt så hade jeg en aftale med den om jeg kumme betale 1700 kr mere ind så ville de sætte renten ned jeg har nu i mere end et år betalt 4200 kr i måneden men idag ringe de og fortalte at jeg ikke kunne få lov til at betale mere end de 2500 kr i måneden kan det være rigtigt????

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne H. Jensen:

Hej

Jeg Har Hvidbjerg Bank i Viborg og har et lån der hvor jeg skal betale 2500 kr i måneden men så for at få lånet betalt ud hurtigt så hade jeg en aftale med den om jeg kumme betale 1700 kr mere ind så ville de sætte renten ned jeg har nu i mere end et år betalt 4200 kr i måneden men idag ringe de og fortalte at jeg ikke kunne få lov til at betale mere end de 2500 kr i måneden kan det være rigtigt????

det bør fremgå af det oprindelige lån hvad betingelserne er - Der er bestemt lån man ikke bare må hurtigt betale uden det for betydning for lånets kurs. renten er jo basseret på tilbagebetalings periode. De må jo så forklare, hvorfor du måtte i et år
Oftest KAN man betale et lån ud - fordi man synes renten er skæv, men så kan kursen på lånet være mere end 100

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan normalt altid lave ekstraordinære indbetalinger - men kig dog lige lånedolumenterne efter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med rådgiveren som du lavede aftalen med. Kommer du ikke videre med ham/hende, så bed om en samtale med filialchefen.

Kommer du ikke videre her, har du mulighed for at indbringe sagen for pengeinstitutankenævnet. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)