Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du kaste et blik på min webshop og give den karakter på en skal fra 1-10.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Nu er det efterhånden meget lang tid siden jeg har bedt om relevant kritik af min webshop ( hjemmeside) så hvis der findes nogle venlige sjæle der vil bruge lidt af deres dyrebare tid på at kigge på den, vil det gøre mig glad.

www.læderprojektet.dk.

Bemærk venligst at jeg godt ved mine billeder langt fra er optimale, men jeg foretrækker at være let på fødderne og hurtigt kunne ligge billeder op af nye produkter. Det er selvfølgelig også et spm. om økonomi.

Mit firma har nu eksisteret i ca. 2 år og jeg kan godt mærke langsom men sikker fremgang.

Det er et en mands firma, så jeg står selv for alt; produktion,markedsføring,forsendelse,administration,regnskab,produktudvikling you name it.

Intet menneske på denne planet kan være lige skrap til det hele.

Til gengæld er jeg en erfaren iværksætter; er 63 år, en alder hvor man måske burde tænke på pension mm. men jeg har nok lidt for meget drive til at synke ned i sofaen.

Jeg driver i forvejen et andet firma sammen med min søn,

Hvis i har tips. til hvordan jeg kan forbedre min forretning, modtages de såmænd også med tak.

Med venlig hilsen

Kim Jul-Hansen

læderprojektet

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det er dejligt at høre at alder ikke er din akilleshæl i forhold til at have drive på at drive virksomhed

Vi har bemærket et par ting vedr. din webshop, som desværre er nogle almene problematikker rundt omkring. 

1. Din webshop er ikke krypteret. dvs ved kortbetalinger kan hackere se kortoplysninger. Det er et no go.

2. Du bruger nok et template, hvilket desværre gør at hjemmesiden ikke er optimeret i forhold til load hastighed. 

3. Selve designet, dvs igen templatet føles ikke rigtigt personligt. Det er selvfølgelig en kunstner smag, men din webshop skulle jo gerne være personlig ud fra din filosofi, men et standard template gør bestemt ikke det. 

4. Som nævnt tidligere af anden bruger, så er der problemer med dit domæne.

Ellers dejligt at du er aktiv og har en passion.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pineapple Developers:

1. Din webshop er ikke krypteret. dvs ved kortbetalinger kan hackere se kortoplysninger. Det er et no go.

Det er ikke shoppen du indtaster kortoplysningerne i, men derimod hos en indløser, så det er indløserens platform, som skal sikres i det tilfælde. Dog bør siden have et SSL certifikat installeres, men det er af alle mulige andre grunde end lige netop kortbetalinger. :)

Ellers er jeg meget enig i kommentarene. På checkouten ville jeg samle nogle af betalingsmulighederne. Det bliver let forvirrende at skulle forholde sig til dankort to gange, MasterCard tre gange osv. 

Jeg ville give godkend knappen en anden farve - evt. grøn så den siger "Se mig, du må gerne klikke".


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 30. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den ser meget pæn ud, men jeg oplever at den loader ret langsomt. Derudover bør du få et SSL certifikat på din side.  

Vil ikke mene at det er det store problem, at du har æ i dit domæne.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes det er en ganske fin side og nogle lækre produkter. Jeg ville gøre mere ud af at fortælle om håndværket i ord og billeder.

Så ville jeg fjerne slideren fra alle andre sider end forsiden, da det virker underligt at hvis jeg klikker ind på f.eks. bælter, så kommer der et billede af en trekantet dims jeg ikke aner hvad er. Den fylder hele skærmen og har ikke noget med bælter at gøre (tror jeg).

Held og lykke med det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik ! Tak for din kommentar. Ved du hvor stor forskel det vil gøre cirkus på antal klik, at jeg får det certifikat? Ved godt at google helst ser at man har det. Koster hvis en tusse pt.

Med venlig hilsen

Kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for indlæg; jeg retter fejlen! Men har du aldrig hørt om pyramide bælter? Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen

Kim

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der et billede i toppen øvest som ikke vises "Læderprojektet" Linket virker ikke http://sw20379.smartweb-static.com/upload_dir/pics/__thumbs/IMG_3931.JPG/Logo-Unikke.png

Hvorfor er det nødvendigt at skrive forside produkter hvorfor ikke bare skrive mest populære produkter eller seneste nye produkter eller helt undlade det ?

Måske du skulle bolde teksten i venstre side under Kategorier så de fremstår lidt mere tydeligt.

Jeg ville rykke kategori feltet længere op i venstre side og gøre din billede viser i toppen mindre så den kan være der lidt til højre for siden.

Se og få SSL sikret dit site! Mere info: https://erhvervshjemmesider.dk/ssl-certifikat-paa-din-hjemmeside/

Spørg evt din webhotel udbyder med mindre du altså selv har serveren.

Min karakter et lille 7 tal.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for super relevant kritik.

mvh. Kim

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)