Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lead/kontaktliste til bestemt branche - hvor findes det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal ringe en masse bureauer op og snakke om muligt partnerskab, og nu kunne jeg fx gå ind på bureaubureau.dk og samle listen over alle bureauer, gå ind på deres hjemmeside og finde kontakt info og notere i excel ark. Men det vil tage en krig. 

Nogen der ved om man kan finde opdaterede kontaktlister et sted? Må gerne koste noget.

Synes mange af de ting jeg har prøvet ikke rigtig kan opdele så præcist efter branche, i mit tilfælde bureauer, og endnu bedre hvis man kunne inddele efter bureau kategori.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har selv lige opdaget 360erhvervsdata.dk

Prøv at tjekke dem.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

360erhvervsdata ser rigtig spændende ud - kendte dem ikke og så koster det gratis. Vildt nok :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

360erhvervsdata ser rigtig spændende ud - kendte dem ikke og så koster det gratis. Vildt nok :)

Nu er de ikke synderligt transparente med hvordan de får deres data. Hvis data er hentet fra kilder der har hentet deres data fra CVR registret sa er det ulovligt at bruge dem, uanset om det er i første eller syvende led.

Tidligere kunne du gå ind på eks Handelshøjskolens bibliotek og køre alle de lister ud gratis og lovligt som du måtte ønske. Jeg vil tro at der stadig fra erhvervsbiblioteker er fuld adgang til sådanne ting.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant med 360erhversdata - dem kendte jeg heller ikke :)

Kan se man først får adgang til alle brancher efter noget tid, må se om det så også passer.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Nu er de ikke synderligt transparente med hvordan de får deres data. Hvis data er hentet fra kilder der har hentet deres data fra CVR registret sa er det ulovligt at bruge dem, uanset om det er i første eller syvende led.

Tidligere kunne du gå ind på eks Handelshøjskolens bibliotek og køre alle de lister ud gratis og lovligt som du måtte ønske. Jeg vil tro at der stadig fra erhvervsbiblioteker er fuld adgang til sådanne ting.

Ser ud til at det er nogle dygtige folk der står bag, så er sikker på at de har styr på det med rettigheder etc :) 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det skriver de i hvert fald i deres proces, at man skal bruge data korrekt og der henvises til lovgivning etc. så det virker ganske seriøst.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)