Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde en samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en lille it-virksomhed som udvikler kundespecifikke løsninger og nu står vi med det problem som mange før os har gjort. 

Vi vil gerne finde en samarbejdspartner som kan tage sig af kunder og markedsføring. Vi har nogle af landets største virksomheder som kunder og levere et solidt overskud hver måned - men vi i virksomheden alle sammen udviklere og det er der vores interesse ligger. 

Jeg har tidligere prøvet på facebook grupper ol. at finde samarbejdspartner - men det er altid henvendelse fra de forkerte personer som vi modtager. 

Så hvordan kommer vi i kontakt med personer som allerede har erfaring og som er villig til at arbejde hårdt for at virksomheden vokser. 

Jeg er ikke bleg for at skulle give/sælge dele af virksomheden for at få den rigtige person. 

Kan man eventuelt hyre et konsulentfirma til at finde den rigtige samarbejdspartner ?. 

Vi har de første 4 måneder haft en omsætning på 1.5 million og et overskud på cirka 700 så der er råd til at finde den rigtige samarbejdspartner. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest få defineret hvem den perfekte samarbejdspartner er = målgruppen.

Derefter ville jeg enten hyre et firma til at finde emner indenfor denne målgruppe og kontakte dem for at skabe en dialog. 

Eller... du kan selv ringe ud til dem og få gang i en dialog på den måde, hvilket er lidt mere tidskrævende.

Mvh.

Fra Rønde
Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
H
Fra Bredebro
Tilmeldt 6. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en samarbejdspartner du søger. Altså hvilke opgaver skal denne partner løse for jer i et mere detaljeret beskrivelse ? 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jhc9817:

Hej 

Jeg har en lille it-virksomhed som udvikler kundespecifikke løsninger og nu står vi med det problem som mange før os har gjort. 

Vi vil gerne finde en samarbejdspartner som kan tage sig af kunder og markedsføring. Vi har nogle af landets største virksomheder som kunder og levere et solidt overskud hver måned - men vi i virksomheden alle sammen udviklere og det er der vores interesse ligger. 

Jeg har tidligere prøvet på facebook grupper ol. at finde samarbejdspartner - men det er altid henvendelse fra de forkerte personer som vi modtager. 

Så hvordan kommer vi i kontakt med personer som allerede har erfaring og som er villig til at arbejde hårdt for at virksomheden vokser. 

Jeg er ikke bleg for at skulle give/sælge dele af virksomheden for at få den rigtige person. 

Kan man eventuelt hyre et konsulentfirma til at finde den rigtige samarbejdspartner ?. 

Vi har de første 4 måneder haft en omsætning på 1.5 million og et overskud på cirka 700 så der er råd til at finde den rigtige samarbejdspartner. 

Jeg ville i første omgang få sat et Springboard op med Connect Danmark!

Sekundært, vil jeg nok med den indtægt I har sørge for at få et advisery board med nogen der har prøvet jeres type firma før, og i stedet hyre en sælger/salgschef der kan få optioner baseret på resultater.

Springboarded kan være et fantastisk sted at få input

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jhc9817,

Søger i fortsat personen som i har beskrevet i indledende besked? :) Hvis ja, så har jeg måske en bekendt som potentielt sagtens kunne være dén rigtige person for jer...?

Venlig Hilsen,
Erdal K.

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jhc9817:

Hej 

Jeg har en lille it-virksomhed som udvikler kundespecifikke løsninger og nu står vi med det problem som mange før os har gjort. 

Vi vil gerne finde en samarbejdspartner som kan tage sig af kunder og markedsføring. Vi har nogle af landets største virksomheder som kunder og levere et solidt overskud hver måned - men vi i virksomheden alle sammen udviklere og det er der vores interesse ligger. 

Jeg har tidligere prøvet på facebook grupper ol. at finde samarbejdspartner - men det er altid henvendelse fra de forkerte personer som vi modtager. 

Så hvordan kommer vi i kontakt med personer som allerede har erfaring og som er villig til at arbejde hårdt for at virksomheden vokser. 

Jeg er ikke bleg for at skulle give/sælge dele af virksomheden for at få den rigtige person. 

Kan man eventuelt hyre et konsulentfirma til at finde den rigtige samarbejdspartner ?. 

Vi har de første 4 måneder haft en omsætning på 1.5 million og et overskud på cirka 700 så der er råd til at finde den rigtige samarbejdspartner. 

Nu skriver du godt nok "samarbejdspartner", men er det i har brug for ikke en fuldtids ansat som kan staa for salg og kunde haandtering? For hvis det er, saa tror jeg at jeg kender den rette :)

Ps: Hvor er i placerete i landet, rent geografisk?

Martin

Tilmeldt 27. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det lyder lige som noget for os, da vi undersøger muligheder for at etablere en dansk gren af vores virksomhed på markedet. Lad os kigge på mulighederne.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)