Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dækningsbidrag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbudt drift af en kiosk/cafe på en campingplads på Sjælland.
Hvad betaler man typisk af dækningsbidraget til ejeren? Jeg skal selv stå for div. indkøb, ansættelser mm, men betaler ikke husleje, strøm og vand til ejeren.

Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mellem 20% til 50%

kommer an på hvor attraktiv stedet er 

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

erlakm:

Jeg har fået tilbudt drift af en kiosk/cafe på en campingplads på Sjælland.
Hvad betaler man typisk af dækningsbidraget til ejeren? Jeg skal selv stå for div. indkøb, ansættelser mm, men betaler ikke husleje, strøm og vand til ejeren.

Helt ærligt - hvorfor stiller du det spørgsmål her?

Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvad man typisk betaler. Det interessante er: Kan du drive en forretning på det sted, udfra den kundestrøm der er og dine forudsætninger for at drive forretning?

Bed om at se nogle tal fra tidligere forpagtere, hvis der er nogen. Men allervigtigst: Du skal lave et budget, hvor du har fuldstændigt styr på især dine udgifter og så skal du finde ud af, hvilken omsætning/dækningsbidrag, der skal til for at dække de omkostninger. Og er du ikke tilfreds med tallene, så hold dig langt væk.

Tilmeldt 15. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stiller spørgsmålet, fordi ejeren vil have 50 %. Det er en helt ny kiosk/café, så der har ikke tidliger været en omsætning jeg kan gå ud fra. OG, da jeg ikke før har drevet forretning på denne måde, vil jeg jo self gerne have lidt at gå ud fra, mht hvad der typisk betales til ejer, og netop derfor ikke "røvrender" mig selv...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)