Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange forretnings-ideer, og for lidt tid! Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er 34 år, og arbejder fuld tid som selvstændig på et af mine spændende forretnings projekter.

Situationen er - som de fleste iværksættere kender det - at der ikke er timer nok i døgnet, og udover det igangværende projekt, har jeg en hel håndfuld af forretnings ideer som er lige til at gå i gang med, men som jeg ikke har tid til alene. Nogle af dem er på idé stadiet, og andre er tæt på færdigtudviklede og stort set klar til at blive solgt.

Mine ideer spænder over små og større projekter, fra nytænkende dating app, til safety bokse til festivalgæster, til eventyr på Filippinerne og noget som vil revolutionere vores måde at holde bryllupper, runde fødselsdage og have fester på. Der er nok at gå i gang med!

Jeg søger en eller flere personer som vil være med på forretnings-eventyret og som har mod på at være fuldtids selvstændig, men måske mangler den rette ide.

Vi vil arbejde tæt sammen dagligt og sørger for at få ideerne omsat til gode forretninger, der er nok at tage fat på, og jeg er selv ikke i tvivl om at vi allerede fra første år vil kunne skabe et solidt overskud!

Uanset om du har en teknisk baggrund, er super sælger, leder typen, eller markedsførings-eksperten, så skriv til mig!

Fysisk er jeg bosat i Storkøbenhavn, så det vil naturligvis være en fordel hvis du også er fra Sjælland - men ikke et ultimativt krav.

MVH

Morten Simonsen

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg leder selv efter et spændende projekt, hvor jeg kan bidrage med software udvikling og mine andre tekniske kompetencer.

Vil gerne høre mere om dine ideer - jeg er også bosat i Storkøbenhavn.

Mvh,

Mark

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Dejligt :) Gider du smide mig en mail på morten2000@gmail.com så lad os fortsætte dialogen der!

MVH

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)