Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave SAFTEVAND

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi skal have lavet noget saftevand.
Vi har fundet stedet, som kan give os saften. Vi har også fundet, stedet som kan tappe det for os. 

MEN vi skal have nogle til at hjælpe os med at produktudvikling fra rent saft til saftevands koncentrat.  

Er der nogle som ved, hved man kan henvende sig til og som kan hjælpe med sådan en løsning ??

(Og inden nogle kommer med en smart bemærkning, så er jeg med på at man bare kan google ¨Hvordan laver man saftevands koncentrat.¨ men vi syntes det er vigtigt at have nogle profesionelle med ind over, da det også skal dreje sig om holdbarhed. - uden bakterier osv.. 

Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god dag 

Flemming og Ricky

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det ville nok være en god ide hvis satte jer lidt ind i tingene før i giver jer i kast med sådan et projekt, nu er det jo ikke ligefrem første gang i skriver om emnet.

at lave et koncentrat er en spørgsmål om at få fjernet noget af vandet, det kan gøre på flere måder,f.eks. ved inddampning eller frysekoncentrering.

I kunne prøve at henvende jer til en tekniskskole som uddanner levnedsmiddelteknikere.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for dit altid så imødekommende og skønne svar RAVN

Vi viste bare, at DU ville være den først som skrev. - Vi ved godt at vi har skrevet herinde før... men det gør man jo tit af en grund.
Heldigvis, findes der også andre end dig, på den anden side af skærmen som svare på en ordenligt og pæn måde. 
- Som forsøger at hjælpe til i stedet for at få folk til at virke som idioter. 

Desværre, findes der ingen ¨knap¨hvor man kan få dig slettet, så du ikke kan se ens opslag, lige som der gør på andre medier.... For den har vi kigget efter. . . . . . .
Så hvis man kan skrive til dig, at du ikke behøves at svare på vores opslag, ville det være helt OKAY med os. 
På forhånd tak. 

Til andre som læser vores opslag..... og i har nogle guldkorn, så enlig skriv... Alt kan bruges... Big Smile Ris & ros... 
Vi har bare lige fået nok af RAVN.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming og Ricky

Det lyder som et spændende projekt I har gang i.

Flemming og Ricky:
Så hvis man kan skrive til dig, at du ikke behøves at svare på vores opslag, ville det være helt OKAY med os. 
På forhånd tak. 

I laver et opslag i et offentligt debatforum, så I kan ikke selv styre hvem der svarer eller hvem der læser med, det er den måde vi alle får glæde af hinandens guldkorn - bare så det lige er på plads.

Når det er sagt så synes jeg faktisk at Ravn svarer på jeres spørgsmål, så kan man så være enig i stilen eller ej, I efterspørger hvor man kan få professionel hjælp til jeres projekt og Ravn foreslår jer at tage kontakt til teknisk skole der uddanne levnedsmiddelteknikkere - umiddelbart et godt bud synes jeg uden at være inde i emnet.

Et råd til jer for at få bedst mulig respons på indlæggene er at I evt. kommenterer på de konkrete forslag der kommer, som eks. i denne tråd, så andre der evt. kan byde ind kan gennemskue hvorfor I ikke synes det hjælper jer at tage kontakt til teknisk skole. I har tidligere lavet opslag hvor i ikke kommentere på konkrete råd men blot genopslår samme spørgsmål, det får jer ikke meget længere i processen ;-)

Held og lykke med projektet
/Brian

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian. 

Tak for dit pæne svar. - Og mange tak for dit råd, det vil vi tage til efterretning. 

Teknisk skole, kun evt være en mulighed, som skal undersøges. - Andre har haft glæde af dette ??

Rigtig god dag Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i prøve at lave jeres egen saft hjemme bare til jer selv ?

ellers start her https://www.frokenkraesen.com/opskrift-ribssaft/

Når i så er komme gemmen denne så er i blive kloger på dette og i kan så tage kontakt til et af de stor firma som arbejder med drikke vare som kan producer jeres saft.

Held og lykke

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flemming og Ricky:
Alt kan bruges... Big Smile Ris & ros... 

Det mener i jo alligevel ikke Stick out tongue  Der skal dæleme ikke meget til før at i får nok.

 Trættede med folk der bare brokker sig uden selv at bidrage med noget som helst her her på Amino!  I er den type der bare forventer at få alt serveret, uden selv at gide bruge tid på at læse på lektien, Gad I sætte jer bare en smule ind i de tekniske aspekter af sådan en produktion ville i komme meget længere. 

I øvrigt kom jeg rent faktisk med et godt og virksomt råd mht. tekniske skoler, men nu venter I vel bare på at nogen skal holde jer i hånden og kontakte skolerne for jer. 

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn,

De råd du giver er, udover at være ubrugelige og forkerte, også dumme og simple.

Hahaha... faktisk præcis de samme ord man ville beskrive din onlineperson generelt med.

Ta-ta

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MS

Hvad med du selv kommer med noget der er brugbart for en gang skyld - frem for altid at belære andre om hvor dumme og uvidende de er! Du kommer sjældent med andet en arrogante og små dumme spydigheder! 

Lad mig nu endelig høre hvad det er det er så ubrugeligt, dum og simpelt ved mine svar - men det evner du nok ikke!   

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Lad os holde snuden i sporet og den gode tone.

Jeg vil bede jer om at holde jer til emnet og trådstarters spørgsmål, jeg har allerede slettet indlæg der ikke overholder Aminos (få) retningslinier - lad det blive ved det.

De bedste hilsner
/Brian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)