Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt ny iværksætter søger råd og hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg går og overvejer at starte en lille online-shop, som skal sælge økologiske t-shirts med et miljø venligt budskab trykt på.
Jeg søger nu en leverandør af hvide t-shirts i god kvalitet, økologiske og til en god god pris. Det er vigtigt at t-shirt er lækker at have på, men samtidig også moderigtig (ikke onesize low quality)
Samtidig så bliver jeg nu helt i tvivl om, hvad som er lovligt???
Må jeg godt købe t-shirts hos en leverandør, sætte mit eget tryk på og sælge dem med profit på egen hjemmeside? Jeg er selvfølgelig med på at det IKKE skal være t-shirts fra H&M eller andre butikker. Men fra leverandører som Neutral eller Cottover må man vel godt?
Og udover min pludselige undren og tvivl, så søger jeg selvfølgelig nogle som ved noget om feltet, og evt kan give nogle gode råd :-)

Men allerførst - hvor kan jeg købe god kvalitets, øko t-shirt til fair pris?
Det er helt i opstartsfasen, så her tænker jeg at starte med 3 forskellige tryk, og 10 t-shirts af hver.

På forhånd tak,

Louise
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

det må du gerne - i alle fald med no-name osv t-shits. Hvor du kan købe  så du kan konkurrere med Øko- tshirts fra Amazon  Zalando osv er nok et sværere spørgsmål 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Tag evt. kontakt til et mærke du syntes er fedt og spørg om de vil være med til at levere nogle t-shirts uden deres branding. Da jeg første gang skulle igang med at sælge t-shirts online var det sådan jeg fik de første hentet hjem. Herefter havde jeg en god t-shirt - i den kvalitet jeg ønskede - og lavede så derfra mit eget design på dem.

Det er selvfølgelig en dyr måde at komme i gang, men i mit tilfælde lod det mig komme i gang med et mindre parti.

Håber det hjælper

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)