Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indgåelse af konsulentaftale med virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er som helt nystartet ApS konsulentvirksomhed i dialog med et mindre firma som ønsker

del 1. mine ydelser ifbm. leverence af workshops og uddannelse (afregnes fast pris inkl. forberedelse per dag). Dette er efter "bogen".

del. 2. derudover er de interesserede i at kunne bruge mig som ad hoc support i konkrete kunde new bizz indsatser dvs. at jeg vil skulle afholde møder med kvalificerede emner efterfølgende udarbejde tilbud - altså ansvare for processen og sluttelig stå for leverancen (dette skal så afregnes månedsvis per anvendt time iht. aftalt timepris). Det kan variere vildt meget hvor mange timer jeg får dette per måned fra 5-30 timer estimerer firmaet.

Mit spørgsmål går på om det er ok for mig at indgå en sådan aftale ang. del 2? Eller kan jeg risikere at blive betragtet som lønmodtager i firmaet på denne baggrund?

Jeg er med på, at de som enkeltkunde ikke må overstige 60% af min leverence i tid, og planen er at jeg på sigt skal have andre kunder også. 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg personligt ikke være nervøs for. Det lyder som en helt almindelig timeafregnet konsulentopgave der ikke engang er i nærheden af fuldtid og der er heller ikke et fast timeantal.

Tilmeldt 18. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Steffen. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)