Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TØR DU GIVE FEEDBACK? (NY HJEMMESIDE)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvad synes i om min nye hjemmeside? Kunne godt bruge et par friske samt konstruktive øjne :)  (P.S. er lidt ordblind..)

Kvitterer med 30 min gratis peptalk omkring chatbots til alle der biddrager med noget, positivt, negativt, konstruktivt.

www.sebastianhorberg.com

Ser frem til at få lidt feedback!

// Chatbot Seb 👋 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian.

Først vil jeg rose dig for at du så uforbeholdent informerer os om dit handikap - orblindhed. Har selv en rigtig god ven der også har det handikap - Jeg har i øvrigt selv et psykisk handikap men det er en helt anden snak. Det gør det bare så meget nemmere at hjælpe dig på rette vej, da jeg tilfældigvis ved lidt om dette. (Mit handikap er paranoid skizofreni)

Jeg kan godt gennemlæse hele din side og rette stavefejl - jeg kunne måske endda tage mig betalt for det - men dette hjælper dig ikke på lang sigt.

Nej det jeg ville sige til dig er at der findes programmer som kan læse en computertekst op for én og også skrive for én. Det hedder Dictus https://www.dictus.dk/

Og nej jeg har ingen aktie i det - bliver måske endda en konkurrent en dag - men jeg kender det fordi min mor er tale læse pædagog og har arbejdet med ordblinde de sidste 20 år før hun gik på pension.

Ydermere vil jeg sige til dig at jeg tror - er ikke sikker, men jeg tror - du kan få noget gratis undervisning pga. din ordblindhed. Det er somregel noget med man kommer et par timer om ugen og her kunne du jo tage din hjemmeside med og få hjælp til at arbejde med det. Måske kan du også få dictus gratis. Det var netop dette min mor lavede.

Grunden til jeg skriver alt det her er skide egeoistisk. Jeg er nemlig selv meget interesseret i chatbots og ville meget gerne benytte mig af dit tilbud.

Jeg kigger din side igennem for fejl og vender tilbage. Vil også gerne kigge yderligere på om der er noget hjælp for ordblinde i kbh hvis du gerne vil have det.

Lad mig vide hvad du tænker.

Mvh

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Kroppe som lærer Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Er ikke teknikkyndig, men synes det er en flot og præsentabel hjemmeside.

Du skal nok få noget hjælp til sprog og stavefejl.

En jeg lige faldt over:

I din top menu står der UDTAGELSER.

Mon ikke du mener: UDTALELSER.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie Lumholtz:

Hej

Er ikke teknikkyndig, men synes det er en flot og præsentabel hjemmeside.

Du skal nok få noget hjælp til sprog og stavefejl.

En jeg lige faldt over:

I din top menu står der UDTAGELSER.

Mon ikke du mener: UDTALELSER.

No du overså lige oplysningen om at han er ordblind?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
En lille observation omkring din tilmelding til nyhedsbrevet. Den overholder nemlig ikke GDPR, eftersom du mangler at oplyse om privatlivspolitik. Derudover vil jeg anbefale dig at have et inputfelt med fornavn også. Det giver rigtig gode åbningsrater, hvis du en gang i mellem bruger modtagerens fornavn i emnefeltet, og derudover kan du også bruge det til at gøre dine mails mere personlige ved fx at skrive Hej [fornavn] :-)

Og dit "follow me" link til instagram (den fra fotostrimlen) åbner ikke i nyt vindue, som de andre.

Jeg synes måske ikke rigtigt at den fotostrimmel passer ind, for den ser meget personlig/bloggeragtig ud, og ikke så professionel/corporate. Bare min subjektive holdning - det kan være at der er andre, der synes den er fin :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 53
Fra  visibility.group Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Meget flot og indbydende side du har fået dig. Hele ideen som du har opbygget virker oprigtigt virkeligt interessant!

Første "fejl" jeg lige hurtigt spottede er en oversættelse på siden, som lige bør rettes. Når du opretter indlæg/posts, så står der "Read more" på din forside. Det skal jo helst rettes til "Læs mere" 

Dertil skal du også have arbejdet med specifikke keywords og generelt skal siden også have et spark bagi, så den kan begynde at ranke bedre!

Send mig lige en besked, så kan vi lige snakkes ved! :-)

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de mange henvendelser! Det er yderst værdsat. Alle feedbackpunkter har vi taget til os, og tager til overvejelse i løbet af de næste par dage.

Nogle der vil biddrage med noget på falderebet?

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)