Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet med iværksættere at gøre.. Men tjek alligevel!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer..

Jeg faldt lige forleden over en side igen, det er siden http://www.get-gifts-for-free.com - som reklamerer med en masse gratis man kan få!!

Jeg har læst et par steder, om folk som har fået gratis ting derinde fra, og deres liste ser meget lovende ud: http://www.get-gifts-for-free.com/giftssent.php - det kører på en sjov måde, og man skal købe en eller anden skør ting til sin mobil, for 40$ - også modtager man sin gratis ting!

Men nu kommet mit store spørgsmål så, hvad pokker det for noget? Det kan jo ikke passe at man kan få bærbare, ipods, psp osv gratis! Er der evt. nogle som har erfaringer, og er det noget som man tør prøve?

Ser frem til nogle nyttige svar ;-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er normalt ret skeptisk over for den slags ting, lige sinden jeg i mine meget unge dage købte noget postordre ting og blev over spammet (snail mail) med bøger og andet skrammel (ja naturligvis også regninger jeg bare smed ud *G*).

http://www.get-gifts-for-free.com/faq.php

Det ligner for mig noget pyramide pjat, dog uden at du skal rekruttere medlemmerne - men der er åbenbart en venteliste på at få sin "gave" (som man jo egentlig nok har betalt for ved at skulle købe noget for at kvalificere sig til denne).

Sådan som jeg ser det, så har man nul og niks kontrol med den liste - og det forudsætter jo egentlig at der er et konstant flow af (undskyld udtrykket) suckers.. men se nu her:

If you personally recommend a friend then you will skip (queue jump) the person above you in the list. This will significantly reduce your waiting time. Using the previous example, if you were 20th on the list and introduced one friend per day then you would be at the top of the list after 18 days. You don't need to refer your friends if you don't want to, it's your choice to decide if to wait little longer or do a little advertising and progress fast.

Vender man den om, så kan du altså konstant blive rykket ned hvis du ikke skaffer venner - og så er vi tilbage i pyramide spil.

Prøv at læs deres terms *G* jeg ville nok være lidt nervøs over dette:


Credit Card Charge Backs

You agree that all payments initiated by you in which charges are made to your credit card are final and not reversible. You agree that you will not charge back any amounts previously charged to your credit card by us or by our payment processors. If you charge back a credit card charge for a payment initiated by you, your account will be permanently suspended and you're not allowed to use our services again, nor create a new account. You can keep the product but your name will be removed from the waiting lists for free gifts and you will not receive the free gift. If you are found using our services again using new account, this account will be permanently suspended too.


Well jeg ville faktisk aldrig give mit kreditkort nummer til sådan nogle gutter.

Altså jeg ved godt jeg er lidt negativ, men se her:
http://www.get-gifts-for-free.com/products.php

The Cell Phone Signal Booster (UK customers read Mobile Phone Signal Booster) is a passive device designed to enhance a mobile phone service provider's signal. This antenna is easy to install. Just slip it underneath the phone's battery, and enjoy clear, enhanced, static-free reception. The Mobile Phone Signal Booster's revolutionary design can improve cell phone performance by 80% or more!

The Mobile Phone Signal Booster's simple stick-on attachment turns the mobile phone's antenna into a high performance antenna that will significantly lower dropped calls, increase call quality and extend reception range.

Easy Installation
Slips Right Underneath The Phones Battery

Very Small
15mm x 25mm

Works on any mobile phone
Nokia, Motorola, Sony Ericsson, Samsung, etc...

No Side Effects
No Phone damage.

Does not increase radiation.
Does not invalidate your cell phone warranty.


Hvis det er en så fantastisk ting, hvorfor er det så ikke automatisk indbygget i mine mobil telefoner idag? Det er jo relativt billigt

Det lugter bare, især no side effects, no phone damage, works on ANY mobile phone? Hvem siger det overhovedet passer ind bag batteriet? jeg har flere mobil telefoner og deres batterier er meget forskellige - og de gutter har helt sikkert en forskerpark til at test alle telefoner og om stråling gør skade.. meget pudstigt når man faktisk stadig slås om den skadelige virkning på menneskeligt væv.

Jeg siger brug dine penge på noget andet :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kigge siden i gennem, der står konceptet beskrevet. Det er hul i hovedet at putte penge i.

Så vidt jeg husker:
Når person nummer 1 giver $40 skal vedkommende vente til f.eks. 240 nye personer har gjort det samme, og så får vedkommende et TV. Nummer to person skal således vente i alt de 239 personer der er kommet i mellemtiden plus 240 nye for at få sit TV, og sådan fortsætter det ellers bare der ned af... Så kan du selv regne ud hvor lave oddsne er for at modtage f.eks. et tv, når der i øjeblikket er knap 500 personer på ventelisten.
Der er nogle tricks med at man via direkte refers kan hoppe et tak op på listen, men det er stadig vanvittigt.

Jeg er slet ikke i tvivl om at der er nogen der har fået deres gaver, og samtidig er jeg helt sikker på at firmaet bag tjener kassen på folks naivitet. Bemærk at mange folk skriver i forums etc. at de har modtaget gaver, sammen med et henvisende link med deres bruger id, uden at de nødvendigvis har modtaget noget. Motivationen er at de hvis andre klikker sig ind og tilmelder sig via deres link, kan springe et hak længere op i køen.

Kort sagt: hold dig fra det.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to, tusind tak for jeres inteligente svar - hjalp mig hvertfald til at holde mig væk ;-)

Men til Sune, så har jeg endnu ikke set nogle som har sendt link med deres reference id,nemlig også det jeg syntes er pudsigt ? :S

// Jesper Skov

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det synes jeg også lyder underligt, så får de jo ikke rigtigt noget ud af det, jo mindre de tror at de gør folk en tjeneste... Som så egentlig er en bjørnetjeneste ;)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)