Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af ejendomme - Hvor finder jeg disse virksomheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi står med en ejendom som tidligere har været butik. Jeg leder derfor efter potentielle købere, som kunne være interesseret i at købe ejendomme med henblik på at fx. indrette lejligheder til udlejning.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet, og har svært ved at finde virksomheder som beskæftiger sig med opkøb af ejendomme. Er der nogle af jer, som ved eller kender virksomheder som beskæftiger sig med den slags?

Hertil ved jeg, at der er mange håndværker, som gør sig af disse slags investeringer, men jeg ved ikke, hvor jeg skal finde dem. Nogle idéer?

Ejendommens beliggenhed er på Fyn.

Håber nogle af jer, kan hjælpe mig lidt videre.

Med venlig hilsen
Fynboen
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gå ned til en ejendomsmægler eller flere i området, han kan have henvendelser i sit køberkartotek til din type ejendom.

Hvis det ikke giver resultat er det gratis. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 28. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for din besked.

Ahh okay, det var jeg ikke klar over at man kunne. Så man kan simpelthen gå ned til ejendomsmæglere og spørge ind til deres køberkartotek, som har rettet henvendelser om til ejendomme, som kunne minde om vores type ejendom?

Ved du om, hvis deres leads giver salg om de kunne kræve om et honorar?

Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Afhængig af stand og beliggenhed er jeg måske interesseret, send gerne lidt flere detaljer samt kontakt info

Mvh Holger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)