Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Erstat 'normal' loop af ny kode... Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seje Amino'er

Jeg har en udfording med mit wordpress tema... Jeg er ved at udvikle en side, hvor jeg skal have vist indhold på samme dato, hvert år, dvs. at et indlæg med oplysningner relevant til f.eks. d. 1. april, skal kunne vises igen , året efter, den 1. april osv. Det hele skal naturligvis foregår automatisk.

Jeg har noget kode, der tilsyneladende kan hjælpe mig med det, men jeg kan ikke finden ud af, hvor, og hvordan, jeg indsætter/erstatter den gamle originale 'loop' kode i Wordpress, med den nye kode jeg har... så jeg kunne rigtig godt bruge lidt hjælp.

Jeg bruger Avada temaet, men det kan som sådan godt skiftes ud til noget andet, hvis det kræves.

Hvis der er nogle af jer, der måske har lidt indsigt i hvad jeg kan gøre, vil jeg rigtig gerne hører fra Jer :-)

I er også velkommen til at få adgang til min side, hvis i evt. vil ind og kigge på koden. Alt hjælpe værdsættes. :-)

På forhånd tak.

/Anders

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver:

Jeg er ved at udvikle en side, hvor jeg skal have vist indhold på samme dato, hvert år, dvs. at et indlæg med oplysningner relevant til f.eks. d. 1. april, skal kunne vises igen , året efter, den 1. april osv. Det hele skal naturligvis foregår automatisk.

Er det lidt svært præcis at forstå hvad det er du vil opnå. Ønsker du at re-poste tidligere indlæg på forsiden, i en sidebar eller lign.?

Måske kan følgende plugin være en hjælp (har ikke testet det selv): https://wordpress.org/plugins/republish-old-posts/

Mvh. Lars

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Ja, jeg ønsker på en måde, at gen-poste samme indlæg, på en specifik dato, hver dag.

Siden skal vise indhold, specifikt til den givne dato, hver dag.

Så i princippet, hvis jeg har 365 indlæg (dato'er) så skal hver post, genpostes igen året efter, på den givne dato, så man hver dag kan se indhold/data relevant for den specifikke dag... håber det giver mening. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette kan gøres bedst, men jeg vil bare lige nævne om du har tænkt over at reposting af gamle indlæg i princippet kunne forårsage duplicate content? Bare lige en heads-up. :-)

God dag og held og lykke med det!

Med venlig hilsen,
Daniel

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Fik du løst det? Utrolig vigtigt at du laver alle ændringer i et "child-team" ellers får du udfordringer næste gang der kommer en opdatering til teamet. De ændringer du gerne vil lave tager ikke særlig lang tid og kan også tilpasses med minimal kendskab til kode - hvis du stadig står og har brug for hjælp, smid mig en pm


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)