Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/programmør søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Er du programmør - kan du lave apps, hjemmesider eller andet i forhold til programmering. Så kontakt mig venligst.

Jeg står på nuværende tidspunkt og søger en partner som kan bidrage med ovenstående og er interesseret i at være iværksætter med egen virksomhed.

Så længe du står for programmering, så skal jeg nok både markedsfører og sælge produktet. 

Min spidskompentencer er salg, markedsføring, ledelse og kundekontakt - jeg har før i tiden solgt sand til Sahara.

Mvh Kristoffer Andreasen

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Vi er på udkig efter en skarp sælger til vores team, som kan være 100% fokuseret på markedsføring/salg. Vi har en aktiv webshop med omsætning på ca. 2 mil samt en ny webshop i pipeline. I 2021 rammer vi en omsætning på 10 mil.

Derudover driver jeg min programmeringsvirksomhed, Excelautomation, hvor jeg laver freelance programmeringsrelaterede opgaver. Har drevet det siden 2013 og hér kunne det måske også være en fordel at partne op med en salgspartner - så skal jeg nok sørge for at lave alle de opgaver som lander på mit bord Geeked Wink

Du må gerne skrive en mail til jni@likehome.dk så kan vi tage den videre snak dér - hvis du er interesseret.

Fra Rønde
Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Tak for din besked - der ligger nu en mail I din indbakke. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)