Niche webshop indenfor beauty verdenen - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvilken virksomhed skal jeg starte? "

Niche webshop indenfor beauty verdenen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 49
Fra København
Tilmeldt 24. jun 15
Indlæg ialt: 12

Fra VegBeauty
Skrevet 01-06-2019 kl. 11:58

Hej alle! Jeg håber på lidt hjælp her.

Jeg er småt i gang med at starte op en lille webshop med nicheprodukter i beauty-branchen. Webshoppen er sådan set lavet og klar til at få produkter på, og marketing delen giver også pote (et par følgere på instagram og e-mail subscribers hver dag). Det er det jeg kan finde ud af.

Men nu skal jeg snart til at rent faktisk få produkter ind fra forskellige brands, både fra DK og udenfor DK.

Hvilken slags virksomhed skal jeg så starte? Er det en enkeltmandsvirksomhed, så jeg kan importere (i fremtiden også udenfor EU)? OG hvad gør man, hvis man ikke kan registrere sin virksomhedsadresse hos sig selv...

Tusind tak for hjælpen på forhånd! :) 

Amino-karma 14
Fra Hørsholm
Tilmeldt 12. apr 19
Indlæg ialt: 4
Amino Plus
Rico Davidsen
Fra Ideal Office
Skrevet 01-06-2019 kl. 13:09

Hej Daiana

Med hensyn til virksomheds adresse, kan du benytte en adresseservice / virtuelt kontor, som vi bl.a. tilbyder, her kan du have din virksomheds adresse registreret, vi modtager så din post og sender den videre til dig eller scanner den og ligger den på en sikker server, så du har adgang til den med det samme, alt afhængig af hvilken pakke du vælger.

Det er en nem og billig måde at komme i gang på, uden at skulle starte op med dyre lokale omkostninger.

Du må have rigtig meget held og lykke med dit iværksætter projekt.

Venlig hilsen

Rico Davidsen

Ideal Office

Ideal Office

Det er billigere at komme i gang med en adresseservice end du tror.

Depositum: kr. 0,-
Priser fra kr. 253,- /md.

Amino-karma 49
Fra København
Tilmeldt 24. jun 15
Indlæg ialt: 12

Daiana Panescu
Fra VegBeauty
Skrevet 01-06-2019 kl. 13:44

Hej, og mange tak for idéen!

Det vil jeg tage med til mine overvejelser, hvis ikke jeg finder på noget andet! :)

Rigtig god lørdag! ☺️

Daiana

Amino-karma 52
Tilmeldt 12. aug 18
Indlæg ialt: 17

Aslak93
Fra Startup Central ApS
Skrevet 09-08-2019 kl. 10:05

Hej Daiana,

Fedt at høre du allerede er så småt i gang og at tingene så småt begynder at flaske sig for dig.

Angående virksomheds typen kan du altid starte med et enkeltmands så de bare kan komme igang, og på sigt så får det lavet om til et ApS.

Med venlig hilsen
Mathias 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :