Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden betaler med Bitcoin jeg modtager kroner!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa dejlige Aminoer

Hvis et opslag som dette ikke er lovlig på Amino så beklager jeg på forhånd!

Jeg har lige købt en denne POS terminal, den kan modtage kreditkort, debit, GooglePay, ApplePay, bankoverførsler og Bitcoins. Når folk betaler med deres Bitcoins, så veksler POS terminalen selv til DKK som så går ind på min bankkonto. Så nu kan jeg få et skilt op hvor der står " WE ACCEPT BITCOIN"

Derudover giver terminalen mig også en mulighed for at sætte et skilt op hvor der står " We Buy and Sell Bitcoin", da terminalen også kan agere Bitcoin pusher, uden at jeg skal eje så meget som 0,00001 Bitcoin selv.  Det kan den da den er tilkoblet en exchange der hedder kraken, hvor der så direkte derfra vil blive sendt Bitcoin til køberen. På hver transaktion er der et gebyr på 4% i forhold til kursen hos kraken. 1 ud af de 4% går til mig hehe..

Nu tænker du så måske, men hvorfor skulle folk  gide og købe hos dig og ikke 4% billigere på Kraken? Her fra omkring den første juli vil der komme meget strenge krav til børser som handler med crypto valuta, så for at du skal få lov at handle der, skal man igennem diverse KYC check, og potentielt også have dokumentation fra hvor du har din crypto, hvis du ønsker at sælge noget af din crypto portfolie.  Alle disse overvågningslove vil gøre at folk gerne vil betale 4% mere, for så at beholde deres privat økonomi for sig selv. Terminalen her tillader op til 10,000€ pr transaktion. 

Jeg har selv været dybt involveret i crypto siden midt 2016, og er ikke i tvivl om at det er kommet for at blive. I dag er der et market cap på Bitcoin omkring 140 milliarder dollars,  for at sætte det i perspektiv market cap på Guld er 8000 milliarder dollars. Rigtig mange folk mener at Bitcoin nemt kan overstige gulds market cap, dvs der skal sælges en del BTC, for at komme derop! 

Jeg har også købt forhandler rettigheder til denne POS terminal, så har du en forretning hvor du kan se potentialet i at have en sådan terminal, så hold dig ikke tilbage ra at kontakte mig her eller på Facebook

Pris for terminalen er 1000€

I må have en skøn aften!

// Jacob Marquez

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nok ikke helt forstået spørgsmålet men

Hvis du fakturerer - så skal det jo bogføres i en anerkendt valuta - og her f.eks DKK - og så kan du via en terminal (eller coinify.dk) få kundens til at betale i BTC f.eks men selv modtage det du fakturerede i DKK - og kunden betaler så vekslegebyr/kursskæring for at bruge BTC.
Det afgørende er, du får det du fakturerer i DKK og bogfører og der er ikke noget skat eller andet i det

Den anden - hvor folk veksler - handler BTC via dig tør jeg ikke sige noget om ud fra det du beskriver. O det er KRAKEN som står med hvidvask lov regler og kontrol - Det kunne det være, eller om det er dig

Det kan ikke lovligt være tale om at man undgår netop hvidvask kontrol ved vekslingen - hos hverken dig eller Kraken - den slags er kraftigt lovreguleret - men hvordan og hos hvem - i det du nævner — ved jeg ikke - Jeg tror ikke du kan være involveret som dansk part uden at der er en kontrol og dermed vis kontrol med privatøkonmien hos de som handler

Jeg er heller ikke i tvivl om crypto er kommet for at blive I mange former, men under stærkere og stærkere kontrol - hvilket også nok er forudsætning for, at de for alvor får plads og bliver til handelsvaluta

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Tak for svar. 

Selvom det mere var ment som information om muligbetalingsterminlal, end et desederet spørgsmål, derfor startede jeg også min post med om jeg ikke var sikker på om den slags her er tilladt på Amino.

Angående hvidvask, så må man jo gå ud fra at når folk først har deres penge inde på et kreditkort, så er de sikret imod hvidvask. Så derfor tillader man at folk køber uden de bliver KYC godkendt, da deres penge er hvide.  Og når folk har betalt de nu en gang skal i SkAT, skal folk have lov at placere deres penge uden at staten skal kigge med.  Det er her forskellien er, køber man igennem et KYC firma ved staten man ejer Bitcoin, køber man uden om KYC så ved de ikke man har Bitcoins. Men selvfølgelig skal pengene de er købt for være lovlige. Og selvfølgelig skal jeg have lov til at tage min værdi med rundt over hele verdenen, så når jeg nu her vil fjorten dage på rundrejse, kan jeg tage min 10 millioner med, uden der er nogen sit der skal blande sig! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må vi gerne reklamere på Amino? For så har jeg da et par opslag jeg skal have lavet også :-D

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke, men see også det her opslag som en gråzone hvis man ikke må! Da det stadigvæk er noget helt nyt og måske en meget rar ting at vide for små iværksættere at den findes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)