Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående hvor meget jeg skal tage for min service?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er lige begyndt med min egen startup indenfor social media marketing. Mit problem er lidt at jeg er usikker på hvor meget jeg skal tage for min service så jeg vil gerne spørge hvor meget i tager for jeres social media marketing hvis i outsourcer det eller hvor meget i ville være villig til at betale for det?

Det vi gør er at vi styrre en virksomheds social media side på enten Facebook eller Instagram, hvor vi optimiser hvor opslag så mest muligt trafik er muligt. Vi giver også en analyse af hvordan din profil har forbedret sig siden at vi tog over for dem. Udover det lægger vi et opslag op 2 gange om ugen og prisen for denne pakke er lige nu 3000 kroner per måned, men jeg ved ikke om jeg kan tage mere for det eller om det er for meget.

Tak på forhånd
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jeg har ikke forstand på det der marketing og har derfor outsourcet min FB og Google annoncering. Det betaler jeg kr 5.000 for per måned ex moms. Jeg får nogenlunde det samme, som det du siger, at du yder.

Mit forbrug på adwords, display og FB er ca 6.000,- per måned udover konsulenten.

På et tidspunkt fik jeg besøg af en kvinde, der var nyudlært fra noget IT skole/akademi/uni whatever og hun ville have 20.000,- om måneden - hvilket gav mig en nærdødsoplevelse. Jeg så i hvert fald mit liv passere revy, da jeg hørte prisen.

Spørgsmålet er, hvad du kan give af referencer og hvor troværdig du er. Der er desværre mange brådne kar i din branche og alt for mange, der ikke dokumenterer resultater og gennemgår, hvad de faktisk laver, så vi andre forstår det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)