Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plugin til affiliate side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode folk på Amino

Jeg leder efter en pluginløsning til en affiliateside i WP. Tanken er, at siden skal bygges op som en affiliate webshop med mange varer indenfor en snæver kategori, og gerne så automatiseret som muligt:-)

Jeg vil gerne kunne opstille nogle kriterier for hvilke varer der skal vises fx farve, størrelse, pris eller lignende, og så bliver de automatisk indlæst fra fx et produktfeed.

Er der nogen der kender en løsning, der kan bruges?

På forhånd tak for hjælpen

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig på http://www.wpallimport.com/ og så kombinere det med deres WooCommernce addon - det er muligt at importere via produktfeeds og du kan styre en hel del via pluginet med størrelse, pris etc.

Fra Skjern
Tilmeldt 12. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige nævne, at du SKAL have Yoast-SEO. Programmet guider dig til at optimere dit sites SEO, så det er egentligt bare at følge guiden. Det er super nemt og super effektivt, hvis du som mig, ikke helt har styr på SEO. Det plugin er et must-have.

Til dit problem vil jeg også anbefale WP All Import og WooCommerce Add-on. Jeg har selv brugt det til mit site om kompressorer, og det har virkelig sparet mig for en del tid! Da jeg, som du kan se, har skulle importere over 200 produkter. Det er ret simpelt når man lige kommer ind i det. Du downloader XML-filen (f.eks. fra PartnerAds), og uploader den til WP All Import. Herefter er det bare at trække værdierne på de rigtige pladser og så har du hurtigt produkter på dit site med det rigtige affiliate link. Følg denne ">guide. Det smarte ved WP All Import er, at du kan filtrere i XML-filen (produktfeedet), så du kan vælge din kategori ( i mit eksempel kompressorer, selvom jeg havde hele Globaltools produktliste). Så slipper du nemlig for slette alle de produkter du ikke bruger.

Nu efterspørger du at kunne stille kriterier op. Det kan godt være productfeedet er inkl. farve, størrelse, osv. Men det er ikke sikkert at alle kriterier er med. Ellers kan du også tilføje produkterne disse værdier. Ellers kan du gå ind manuelt og tilføje de værdier du ønsker. Herefter kan du få WooCommerce til at sortere efter disse kriterier. Som du kan se på min side. 

Håber det var den hjælp du manglede. Ellers skriv, og jeg vil gerne hjælpe igen.

Med venlig hilsen
Simon

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

WPAllImport er rigtig fint, og kan utrolig mange brugbare ting.

Men til det behov du beskriver, er det DataFeedr du skal have fat i.

Det trækker Woocommerce produkter fra dine tilgængelige feeds. Du kan sætte det til at opdatere dagligt, ud fra meget detaljerede og specifikke søgninger.

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres input. Jeg tror umiddelbart at det er datafeedr jeg skal tjekke ud, men de andre er bestemt også relevante.

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Afhængig af dit behov er plugin: AffiliateWP et godt entry-level Affiliate plugin for Wordpress. Mange af vores kunder anvender dette og tilfredse med det.


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 27. Aug 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt yoast seo, Wp import til import af feeds og divi til at lave hjemmesiden, så er du hurtigt klar og så ajax filter system
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)