Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af kørebog, ift selvstændig virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude. Jeg sidder og er lidt i tvivl ift en såkaldt kørebog og hvordan den skal håndteres.

Jeg har læst mig lidt frem til, at hvis man vil have kørselspenge svarende til 3.56 (2019 sats) så skal man benytte en kørebog, hvilket jeg er med på, meeen.

Hvis jeg i løbet af en dag har flere stop undervejs, skal jeg så seriøst skrive alle vejnavne på, stoppe og starte den applikation jeg benytter eller kan jeg ikke bare tage hele dagens ærinder og skrive xxxx antal km som er erhversrelateret?

Det er i hvert fald vildt, hvis jeg i givet fald har 10-20 kunder på en dag og skal noteret hver evig eneste adresse ned.

På forhånd tak!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have dem alle med - 10-20 steder - evt via autokøre log GPS - og du skal tilmed skrive kundens navn mm hvis du ikke skal risikere skat forkaster det. <Det skyldes, at du som selvstændig jo kontrollerer dig selv og dermed er kørsel jo et rent tag selv bord - så der er meget store forventninger til fuldkommenhed - inkl KM tæller (ikke for hvert stop men på hver side af erhverv) og km fra og til hvert eneste stop - med grund til stoppet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)