Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af varer fra Tyrkiet + Tyskland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er utrolig grøn i alt angående iværksætteri, så jeg håber på at få lidt hjælp af jer.

Jeg skal importere varer fra Tyrkiet og evt. Tyskland og varerne er hundetilbehør. De er fremstillet af ægte læder, bomuld og rustfrit stål.
Jeg har en fornemmelse af at der er nogle certifikater jeg skal indsamle fra producenten på disse materialer (blandt andet stålet skal ligge indenfor EU's normer). Kan i hjælpe mig med en overskuelig måde at finde ud af hvilke certifikater jeg skal bruge og hvad de skal indeholde?
De sider jeg kommer ind på virker meget uoverskuelige..

Mange tak på forhånd!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

rebeccaulala:
De er fremstillet af ægte læder, bomuld og rustfrit stål.
Jeg har en fornemmelse af at der er nogle certifikater jeg skal indsamle fra producenten på disse materialer (blandt andet stålet skal ligge indenfor EU's normer).

Det bliver du vist nødt til at uddybe hvad er det du mener med det - hvilke sider er de du omtaler ?  til visse produkter f.eks udstyr til fødevare industrien skal der foreligge dokumentation på ståkvaliteten, men tvivler meget på at det gør sig gældende i dit tilfælde -  hvordan er du kommet på det? 

Mht. læder skal produkter overholde EU regler mht. de anvendte garvestoffer - du kan se mere på miljøstyrelsens hjemmeside.

I øvrigt skal du være have CVR nr. og være importør registreret for at kunne starte import.   

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

rebeccaulala:
Hej,

Jeg er utrolig grøn i alt angående iværksætteri, så jeg håber på at få lidt hjælp af jer.

Jeg skal importere varer fra Tyrkiet og evt. Tyskland og varerne er hundetilbehør. De er fremstillet af ægte læder, bomuld og rustfrit stål.
Jeg har en fornemmelse af at der er nogle certifikater jeg skal indsamle fra producenten på disse materialer (blandt andet stålet skal ligge indenfor EU's normer). Kan i hjælpe mig med en overskuelig måde at finde ud af hvilke certifikater jeg skal bruge og hvad de skal indeholde?
De sider jeg kommer ind på virker meget uoverskuelige..

Mange tak på forhånd!


Jeg har sendt dig en besked tjek venligst indbakke herpå

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)