Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale til ny webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har givet mig i kast med at lave mig en webshop, men der er lige en ting som undrer mig lidt når det kommer til sådan en indløsningsaftale. 

Jeg har kigget på Bambora's indløsningsaftale, og det virker ikke til at man kan få Dankortet som en betalingsløsning. Er det ikke fordi at Nets har rettigheden til at leverer den tjeneste som de enste?

Hvis det er tilfældet, er mit spørgsmål som følge...

Ville det bedste være at oprette en indløsningsaftale med Nets, og så få en Bambora Pro løsing ex. indløsningsaftale?

// Peter

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at Nets har monopol på Dankort-tjenesten. Så skal du tage imod rene dankort skal du have en indløsningsaftale med dem. De fleste danskere har dog et visa/dankort, hvilket er dækket ind under en indløsningsaftale der omfavner visa-kort.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, tak for svar.

Vil det så ik sige, at man kan klare sig fint med Bambora's indløsningsaftale, med mindre man vil har en udelukkende dankortsløsning? Hvis så man vil have begge dele, er man så nødt til at have en indløsningsaftale hos både Nets og Bambora?

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du burde godt kunne klare dig med Bambora's aftale til at starte med, hvis din omsætning bliver stor nok, så kan det sikkert på sigt svare sig at lave en indløsningsaftale med Nets så du kan tage imod Dankort også da gebyrene der er meget mindre.

Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, super. Tak for svar begge to. :-)

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Har du styr på det grafiske til din webshop? Ellers tilbyder jeg et billigt logo, som er spækket med gode detaljer og høj kvalitet til ingen penge.

Vi kan eventuelt skrives ved på Privatbesked, eller mail og så kan jeg sende lidt referencer osv.

Mvh Oliver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)