Det kunne være fedt, hvis nogen kunne hjælpe mig eller komme med nogle råd, jeg har nul erfaring inden for hospitality management og stort set ingen forhåndsviden. |
Jeg vil advare dig om at det bliver enormt svært.
Du skal eje et/flere lokaler, og fylde dem 365 dage om året, ellers er der ikke økonomi.
Det er endnu vanskeligere, hvis der ikke er tilknyttet køkken og personale, så du kan bespise 250 personer som er til et eller andet kursus.
Uden køkken, er der ingen der gider bruge dine kursuslokaler...
Konferencelokaler er rimeligt dyre.. og de er med køkken.
Desuden er beliggenheden også afgørende, og parkering.
Der er mange kroer i Danmark, og de bliver flittigt brugt på dette område.
Det er finansielt pissebesværligt at drive nogetsomhelt, så snart der er madlavning involveret.
Hvad det koster ? millioner, noget som kroejere er i stand til at tjene op, fordi de er startet af en kok med forstand.
Hvis du bare er en pengemand og hyrer et par kokke til at klare sagerne, så kan vi se i Gordon Ramsays TV serie, hvorfor det altid går galt.
Det dummeste du kan gøre, er at starte på noget du ikke ved en skid om :)