Hejsa, Jeg har for nyligt (i starten af juni) lanceret en plakatwebshop lavet i Shopify. Umiddelbart, er vi selv ganske tilfredse med webshoppen, men vi oplever kun en konverteringsrate på 0,72%. Nuvel, jeg ved godt, at vi lige skal i gang og så videre, men kan se, at vi har 3,31%, der tilføjer produkter til kurven - så nu står jeg og undrer mig over, hvad der skal til for at få dem til at fortsætte købsprocessen. Har I generelle forslag til, hvad man kan gøre for at forbedre sin konverteringsrate? Hvad har I gjort på jeres webshop? Og, hvis I har kigget på webshoppen, har I så nogle konkrete forslag til forbedringer på Poster Society? God mandag! |
Selve shoppen ser umiddelbart meget fin ud, men jeg studsede over en lille ting, som måske kan være med til at hæve konverteringsraten. Jeg synes ikke at fragtomkostninger fremstår 100% tydeligt. Øverst (meget småt) i topmenuen skriver I gratis fragt, men når jeg har lagt noget i kurven og skal til at gennemføre, står der: Levering bliver beregnet ved kassen.
Så bliver jeg lidt i tvivl om, hvorvidt det er gratis eller ej, og det kan måske få nogen til at smutte igen.
Derudover spottede jeg et par stave- og kommafejl hist og pist, som I også bør få rettet :-)