Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her en god forretningside ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen,

Jeg spørger ydmygt, direkte og åbent, synes du at nedenstående er en god forretningside ?

Jeg pendler dagligt selv fra Odense til København, ligesom så mange andre, laver ingen madpakke men køber frokost på min arbejdsplads kantine som er dyrt i længden. Jeg har observeret at rigtig mange pendler der kommer med toget indtil København springer ind på 7/11 kiosken og køber alt mellem himmel og jord, drikkevare, frugt, chokolade, salat til frokosten på arbejde, og det samme igen når pendlerne skal tage toget hjem. Der køber de typisk kager, croissanter, sodavand og salater til toget.

KUNNE man forestille sig, at der var et firma a la årstiderne, der dagligt, til en billig pris, levere en madpakke hver morgen til pendlerne, der indeholder alt hvad en pendler skal bruge fra morgen til vedk. kommer hjem fra arbejde. F.eks. frisk smurte morgenboller eller croissanter til morgenmad i toget på vej til arbejde, frokosten til når man skal spise på arbejde, noget energigivende til turen hjem i tog, og lidt drikkevare og 2-3 friske frugter til dagen. Hvad synes du, har brug for feedback, alt er velkommen, godt som dårligt.   

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)