Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal mine pakker være sporbare?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i gang med at bygge en webshop, hvor jeg sælger t-shirts. I den forbindelse undersøger jeg fragtpriser. Jeg regner ikke med at sælge meget i starten; dvs. jeg vil være glad hvis jeg sælger en t-shirt om måneden.

Jeg har fundet en billig løsning til at sende pakker til visse lande i Europa, med tracking service så pakkerne er sporbare. Men for de lande denne service ikke dækker overvejer jeg at bruge PostNord (portal.postnord.com/onlineporto/). Der er dog stor forskel i prisen mellem ikke sporbare breve (60kr) og sporbare rekommanderede breve (120kr).

Mine spørgsmål er til jer der har erfaring med fragt. Synes I, det er vigtigt at mine forsendelser er sporbare? Er det en god måde at sørge for at jeg ikke bliver snydt af uærlige kunder? Hvis jeg nu sendte mine pakker som almindelige, ikke sporebare breve er jeg overhovedet beskyttet af kunder som kunne finde på at sige, at de aldrig fik pakkerne?
Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville betale - eller lade kunden betale - det ekstra det koster, at få tracking på pakkerne. Vi har selv været ude for, at kunden påstod at pakken ikke var modtaget, hvor vi dog senere fandt ud af, at indholdet var taget i brug :)

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)