Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage med tryk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem bruger i/anbefaler i?
Jeg skal sende tøj sko/tasker mm. Så tænker primært det er plast emballage jeg skal have til forsendelse.

Skal laves tryk på dem af logo osv.
Skal være billige og ikke være alt for store mængder der skal bestilles.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsendelsesposer som bruges af utallige webshops kunne være et bud
Dem kan du bl.a. købe hos jakodan.dk

De kan også leveres med dit eget tryk på, men i små mængder skal du nok ikke forvente det er billigt

Men hvorfor absolut plastic som pt. er meget omdiskuteret pga. klimabelastningen m.m.

Du kan bruge et langt mere miljøvenligt materiale som f.eks. pap
Forsendelseskasser i pap kan købes i adskillige standard størrelser hvilket nok er den billigste løsning

Papkasser kan også leveres i specialstørrelser og/eller med dit eget tryk på
Går du med den løsning er det igen ikke billigt sammenlignet med standard løsningerne som kan købes alle steder

Til en start vil jeg foreslå dig at købe neutral standard emballage og give dem dit eget logo etc. ved at sætte klistermærker på
Klistermærker kan du købe billigt på nettet eller hos dit lokale trykkeri (jeg kan anbefale mohrdieck.dk eller reklametryk.dk)

Når du så efter lidt tid kender dit behov (både størrelser og antal) kan du kontakte os hvorefter vi kan hjælpe dig med at få emballager med dit eget tryk.
Vi kan levere pap emballager alle størrelser i små og store mængder, med digitaltryk eller offsettryk afhængigt af den mængde du skal bruge og de krav du stiller til emballagen

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)