Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender danske Veostrade, der laver aktie-robotter?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Har set, at der er startet et dansk firma op "Veostrade". Kan ikke helt gennemskue konceptet, men de laver noget software, der hjælper med hvilke aktier man bør købe og sælge.
Men når jeg hører sådan noget tænker jeg tit.
Hvis det virkelig virker, hvorfor så ikke beholde softwaren for sig selv, og forvandle 1000 kroner til hundredevis af millioner på et års tid?

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nemlig helt ret ;-) Det er scam.

Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias,

Jeg vil prøve at besvare dine spørgsmål

Veostrade er et stykke 100% automatiseret stykke software, der handler og sælger på dine vegne.
Den går ind i handlen hvis der er mere end 60% sandsynlighed for det gentagelses-mønster går i plus.

Veostrade softwaren kan IKKE forvandle 1000 til millioner på år.
Det skal ses som en erstatning til investeringsrådgiveren, eller formueforvalteren.

Trading-robotter er slet ikke så unikke som de lyder, ikke mere, måske i Danmark.

Men kigger vi internationalt er det en enden sag, og trading er en internation arena :)
"70% of all transaction are high frequency trade computers" det er lidt forskelligt om man kigger på aktier, råvarer eller andet hvor mange % der bliver lavet af software.
Men mere end 50% internationalt bliver foretaget af robotter

Ring da til mig :)
Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej endnuen1,

Det er jeg virkelig ked af du tror :)

Skal vi ikke mødes til en kop kaffe så du kan uddybe hvorfor du tror det er et scam?

Eller du kan finde mig her Nick Woebbe på linkedin

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste metode at handle aktier på, er at have forstand på dem :)

I danmark has Saxo bank noget af den bedste software, til direkte liv handel, deres webtrader.

Det koster 50000 i depositum for at få lov at blive kunde :)

Jeg havde desværre ikke 50000, og begyndte derfor at bruge Nordnet.dk - det er ikke live, du skal læse, analysere og beslutte, og det bevirker jo at du får forstand på det. Det er gratis at bruge, men hvert salg/køb koster 29 kr - de indbereter automatisk til skat, du skal intet gøre, og de udbetaler udbytte, automatisk.

i de sidste 20 år har der været den ene robot efter den anden, der var en hvor man bare skulle trykke på en knap, så lavede den en short trade, og de lovede guld og grønne skove.

mit råd: for at tjene penge, skal man ha forstand på penge.

at køre en robot, er som at spille lotto.

det er bare min mening.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Wøbbe:



Skal vi ikke mødes til en kop kaffe så du kan uddybe hvorfor du tror det er et scam?

Eller du kan finde mig her Nick Woebbe på linkedin

Egentlig imponerende du stiller op for at forsvare "konceptet" - hatten af for det!

 

Hvis du vil undgå at folk (undertegnede inklusiv) tror det er scam, så er der en lang række ting på din hjemmeside der skal opdateres.

1) Handel med værdipapirer kræver et depot, hvor?

2) Har du tilladelse fra Finanstilsynet til rådgivning med værdipapirer

3) Nystartet firma som på hjemmesiden har 10 års erfaring, hvordan?

4) Hvordan kan du have et afkast på 58 % i 2018 når virksomheden iflg. cvr er stiftet i 2019?

5) Et afkast på 58 %? Hvis det virkeligt var sandt, så ville du have ikke bare Danmarks højeste afkast, men det højeste i Verden.

6) Backtest-eksemplet! Ved du selv hvad den viser? Og hvorfor er den på engelsk og med amerikanske angivelser? er det ikke en dansk software?

7) Har du selv udviklet robotten?

 

Der er simpelthen så mange huller i din præsentation af virksomheden at den fremstår fuldstændig utroværdig. Har du nogen anderkendte kilder som kan anbefale softwaren, i stedet for de 3 "anonyme"

 

Overbevis os om det ikke er fup og svindel?

Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper



Tak og fede spørgsmål



Jeg elsker ganske enkelt bare det jeg laver :)



Kommer med svar her:



1) "Handel med værdipapirer kræver et depot, hvor?"



Det har ingen betydning så længe det er en platform der tilbyder MT4 eller MT5 handelsplatforme og handelsomkostninger i den lave enden.

Vi er ikke en stockbroker. Men vi anbefaler Markets.com

Vores egen stockbroker er dog på vej, forvent 10 ugers ventetid, hvor vi blandt andet vil være den første stockbroker i verden til at tilbageføre kommissionen på tabte handler



2) "Har du tilladelse fra Finanstilsynet til rådgivning med værdipapirer"



Nope fordi jeg rådgiver ikke om værdipapirer, jeg sælger software som kunden køber og selv installere på sin computer. Når kunden har softwaren kan vi ikke regulere noget og derved er vi ikke rådgivere. Se evt her bit.ly/2NOkiPa
bit.ly/2NPtp28


3)" Nystartet firma som på hjemmesiden har 10 års erfaring, hvordan? "



Jeg Nick som har startet virksomheden har haft interessen og dyrket det i 10år, startede som en hobby, og nu er der gået 10år :))

Ganske enkelt det der menes.

Der står ikke virksomheden har 10 års fødselsdag ;) der står 10 års erfaring.



4)"Hvordan kan du have et afkast på 58 % i 2018 når virksomheden iflg. cvr er stiftet i 2019?"



Tak for omsorgen med at slå os op på CVR :)

Hvilket jo ikke er en hemmelighed, de vi selv skilter både med adresse og cvr nr på vores hjemmeside.

Meeeeen mon ikke der er mere til historien end det du laver der.

Hvis du slår veostrade.com domænet på kan du se det er registreret første gang i 2014.feb der var softwaren stadig ved at blive udviklet. (veostrade.com/wp-content/uploads/2019/07/Veostradedomain.png)

i 2018 kørte den stadig test og vi vurderede ikke det skulle sælges endnu :)

Her kan du se en transaktion liste:

veostrade.com/wp-content/uploads/2019/05/Veosny-1.pdf


5)" Et afkast på 58 %? Hvis det virkeligt var sandt, så ville du have ikke bare Danmarks højeste afkast, men det højeste i Verden."



Der er høj risiko robotter med højere afkast men igen jeg har ikke noget forhold til det.

Jeg elsker at lave algoritmer thats it, derfor leder jeg også efter en salgsdirektør så jeg kan fortsætte med det.

Men her kan du se transaktionerne veostrade.com/wp-content/uploads/2019/05/Veosny-1.pdf



6) "6) Backtest-eksemplet! Ved du selv hvad den viser? Og hvorfor er den på engelsk og med amerikanske angivelser? er det ikke en dansk software?"



Om jeg ved hvad den viser? forstår ikke spørgsmålet.

Og hvorfor er den på engelsk og med amerikanske angivelser? MT4 og MT5 er 2 open-source programmer. hvor man kan handle igennem manuelt og med selvudviklet software, mt4 og mt5 er ikke noget jeg har udviklet (desværre :) ) back testen kører igennem deres platform netop for at sikre resultaterne er pålidelige. Så nej jeg har ikke min egen trading-platform som saxobank eller markets.com. Jeg har et stykke software der eksekverer handler thats it.



7) "Har du selv udviklet robotten?"

Jeg har selv skrevet algoritmerne ja, dog er der noget af koderne jeg har fået hjælp til.

Blandt andet at den læser nyheder og "rød politiske events gør den skifter strategi"





"Der er simpelthen så mange huller i din præsentation af virksomheden at den fremstår fuldstændig utroværdig. Har du nogen anerkendte kilder som kan anbefale softwaren, i stedet for de 3 "anonyme"

Overbevis os om det ikke er fup og svindel?"



Jeg får sku med riven var :)

for 3 måneder siden var vi et IVS-selskab idag er vi et A/S selskab, der mange "detaljer" der stadig skal finpudses blandt andet med video testimonials og alt muligt andet. Men som alle andre startups er vi nød til at fokusere på det der skaber mest værdi her og nu, altså mest værdi for mindste indsats.



p.t. betaler man up front for softwaren - med tiden får kunderne udleveret softwaren gratis og betaler kun % af overskuddet, det vil dog kræve alt for meget administration lige nu. En gylden mellemvej bliver snart at kunden får softwaren og hvis der ikke er overskud indenfor 3 måneder bliver købsprisen refunderet :)

Hvis det var fup hvorfor skulle jeg så binde 400.000kr til et A/S og ikke bare et ApS?


Mange tanker og mange ideer men husk vi er en ydmyg IVS-startup der er blevet til et aktieselskab på 3 måneder
Uanset hvad. så er min hobby, passion og levebrød nu det samme og jeg ved jeg laver det her resten af livet :)
Om jeg så ikke tjente 1 kr på det ville jeg stadig gøre det.







Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det så er skrevet alt det her :)

Hvem hjælper mig med skrive/formidle budskabet bedre?
Pris og estimeret tid? og oplæg selvfølgelig.
Evt ring til mig

Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler også hjælp til:

SEO
ADWORDS
ALT ONLINE MARKETING GENERELT
VIDEO

Søger en CCO og en Salgsdirektør også

Lad os hjælpe hinanden :)

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Wøbbe:




1) "Handel med værdipapirer kræver et depot, hvor?"



Det har ingen betydning så længe det er en platform der tilbyder MT4 eller MT5 handelsplatforme og handelsomkostninger i den lave enden.

Vi er ikke en stockbroker. Men vi anbefaler Markets.com

Vores egen stockbroker er dog på vej, forvent 10 ugers ventetid, hvor vi blandt andet vil være den første stockbroker i verden til at tilbageføre kommissionen på tabte handler



2) "Har du tilladelse fra Finanstilsynet til rådgivning med værdipapirer"



Nope fordi jeg rådgiver ikke om værdipapirer, jeg sælger software som kunden køber og selv installere på sin computer. Når kunden har softwaren kan vi ikke regulere noget og derved er vi ikke rådgivere. Se evt her bit.ly/2NOkiPa
bit.ly/2NPtp28



Tak for de opklarende spørgsmål. Det forklarer jo en del.

 

Først og fremmest; med MT4 eller MT5 handelsplatforme er du jo tæt på (måske det samme som) det man i DK kender som handel med "binære" optioner. Og eftersom du ikke er depotførende noget sted, må det jo betyde din robot ikke handler med andet end derivater? 

 

Det kan godt være du ikke skal have en decideret tilladelse fra FT, men du skal i så fald have lavet nogle helt klare betingelser for brugen af din software og det bør fremgå meget klart på hjemmesiden. Og i øvrigt, hvis man henvender sig mod private kunder er det ligegyldigt om man ikke rådgiver eller ej, bare det man faciliterer betyder at man er underlagt regulering.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)