Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside eller webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg skal have lavet en hjemmeside hvorfra man skal kunne købe serviceydelser. Man skal kunne trykke "betal/book nu" hvorefter man så booker en tid og betaler. Der skal måske være et lille udvalg med 5-10 produkter som man også skal kunne købe.

Hvilken løsning skal jeg bruge, en hjemmeside eller webshop?

Kan jeg nøjes med en hjemmeside?

Det er vigtigt, at kunden får en bekræftigelse pr. mail i samme øjeblik med "tak for dit køb",

og det er vidst en funktion som kun en webshop har?

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hør her, en webshop er en hjemmeside :)

da jeg kan se du intet ved, må jeg råde dig til at betale ved kasse 1 hos et webfirma for at få det lavet.

og det kan blive dyrt. begynd at høre om priser. betalingsløsninger er ikke billige.

på dansk, kender jeg kun https://danaweb.dk

snak med dem om det. når du har en pris, så se om du kan finde andre  webfirmaer, der kan gøre det biligere.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MHRR

Jeg har før lavet en hjemmeside med bookingsytem og betaling - så kobler man lige en webshop på og wupti, så har du en løsning.

(En webshop ER en hjemmeside)

Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MHRR,

enig med de andre i at en webshop er en hjemmeside.

Du vil kunne lave begge dele.

Som hjemmesiden ville du kunne lave en "kontaktformular" til bookingerne.

Det startede jeg med. Jeg har dog fået det lavet som en webshop nu (på festbamsen.dk, hvis du vil se eksemplet).
Det smarte ved at lave det som en webshop var at jeg kunne få dage eller tidspunkter til at blive fjernet når de ikke var tilgængelige. Det kræver lidt kodning, eller som i mit tilfælde hvor der er brugt et plugin.

Jeg bruger Wordpress med WooCommerce, og til bookingerne bruger jeg et bookingplugin. Der findes mange forskellige plugins, som hver især har nogle fordele og ulemper.

Det er et stort arbejde at skulle lave det selv, så for mange vil det nemt kunne svare sig at betale sig fra at få det lavet af andre, og så koncentrere sig om ens kerneydelser.

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 53
Fra  visibility.group Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:

hør her, en webshop er en hjemmeside :)

da jeg kan se du intet ved, må jeg råde dig til at betale ved kasse 1 hos et webfirma for at få det lavet.

og det kan blive dyrt. begynd at høre om priser. betalingsløsninger er ikke billige.

på dansk, kender jeg kun https://danaweb.dk

snak med dem om det. når du har en pris, så se om du kan finde andre  webfirmaer, der kan gøre det biligere

Samarbejder med en kunde som bruger danaweb. De laver nogle rigtig fine sider, men jeg synes godt nok at deres backend er ekstremt besværligt.

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)