Hjælp til markedsføring. - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hjælp til markedsføring.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 31
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
Indlæg ialt: 10
flag

Fra Gourmet Tv, Trekking Birds
Skrevet 10-07-2019 kl. 07:38

Hej.

Jeg finder det meget svært at finde de rette kanaler til at markedsføre vores restaurant via uden at man skal poste store summer ind idet, det skal være markedsføring som også virker på lang sigt.

Hvis nogen har nogle rigtig gode brugbare råd eller site de kan henvise til er vi klar til at tage imod.

Vores store udfordringer ligger i at vi som restaurant ligger ud i skoven, vi har ikke lige strøj kunder, de personer vi skal leve af ved ikke vi har åben og hvornår.

Kom gerne med gode tips og ideer.

Amino-karma 58
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. feb 14
Indlæg ialt: 19

Niklas Bruun
Fra NB Digital
Skrevet 10-07-2019 kl. 10:42

Hej Jesper

Jeg vil meget gerne høre mere om jeres restaurant og hjælpe med at vurdere hvordan i kan kommunikere jeres budskab til den korrekte målgruppe.

Jeg arbejder til daglig med at udvikle virksomheders online strategi og har erfaring med et væld af markedsføringskanaler.

Smid en mail på niklas@nbdigital.dk så finder vi en dag, hvor vi kan tage en snak om jeres situation.

Hav en rigtig god dag :-)

Amino-karma 70
Tilmeldt 7. maj 19
Indlæg ialt: 22

Kirstine Assenholm
Skrevet 10-07-2019 kl. 10:45

Har du en hjemmeside vi kan kigge på? :-)

Alt efter hvordan den ser ud, ville jeg nok starte med at se om der er noget, som kan optimeres der. 

Hvis ikke du har en Google My Business, så ville jeg også få styr på det (især godt for lokale butikker + det er gratis og nemt at oprette). 

Derefter ville jeg prioritere en del af mit budget på nogle Facebook/Instagram annoncer. Det er gode kanaler til lokal markedsføring. Brug gerne en kort video med nogle lækre retter, som man kan få på jeres restaurant. 

En anden kanal, som giver rigtig god mening på sigt, er e-mail markedsføring. Det er billigt og effektivt, men kræver til gengæld godt content. Du kan nok få lidt modtagere organisk via selve restauranten, hvis du gør en indsats for det, men hvis jeg var dig, ville jeg også bruge lidt penge på at indsamle leads

Amino-karma 161
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. sep 17
Indlæg ialt: 44
Amino Plus
TOGI Data ApS
Skrevet 10-07-2019 kl. 11:14

Hej Jesper,

Der er flere ting I kan gøre for at gøre opmærksom på jeres restaurant. En af dem er bestemt Google My Business, som Kirstine også skriver. Med dette værktøj giver I netop potentielle kunder muligheden for at se åbningstider, rutebeskrivelse, nem mulighed for kontakt mm. Udover det kan man bruge dette værktøj til gratis annoncering og gøre kunder opmærksomme på "dagens ret" eller andre gode tilbud. Profilen kan opsættes gratis og for et mindre beløb hjælper vi også gerne. 

I kan brande jer selv via Instagram, hvis I er parate til at bruge lidt tid på at poste lækre mad billeder mm. Facebook kan både bruges til branding og til markedsføring, hvad der er bedst og vil give mest mening afhænger lidt af jeres restaurant koncept, mål og budget. Hvis I har en lækker hjemmeside, som er klar til at modtage mere traffik og i afholder arrangementer, som julefrokoster eller Jeres restaurant kan lejes til bryllupper etc. så er Adwords et af de stærke værktøjer, da mange kunder søger specifikt efter disse ting online. 

Vi kan tage en uforpligtende snak, hvis du har lyst til at gå i dybden med noget af det. Jeg har et team der sidder med forskellige færdigheder på de forskellige områder. Du kan sende en mail til tanja@togidata.com og så tager vi den derfra. 

Fedt at du tager initiativ til at undersøge muligheder der gavner Jeres forretning i at vokse. Jeg håber at høre fra dig. 

Med venlig hilsen
Tanja, TOGI Data

Amino-karma 10.252
Tilmeldt 16. sep 09
Indlæg ialt: 2.083
Amino Plus
Louise Lamberth - Tekstfokus
Fra Tekstfokus
Skrevet 11-07-2019 kl. 21:03

Lokal SEO. Facebookannoncer, evt. Instagram, afhængigt af målgruppe. 

Nyhedsbrev. Et nyhedsbrev er et must, alt for mange har det ikke eller bruger det for lidt. 

Det er nem, billig og effektiv markedsføring.

Du er velkommen til at booke et kvarters gratis rådgivning om din markedsføring hos mig. Du kan også hente mit kursus om nyhedsbreve, ligesom jeg selvfølgelig kunne hjælpe dig med at sætte det op og skrive nogle nyhedsbreve. 

Amino-karma 131
Fra Odense S
Tilmeldt 14. jan 19
Indlæg ialt: 29
Amino Plus
Nick Becker
Fra Advedia
Skrevet 11-07-2019 kl. 22:19

Hej Jesper.

Der har været rigtig mange gode forslag i kommentarerne her, så det ville være synd at gentage dem. Uanset hvilken vej du vælger at gå er det langt det vigtigste at du sørger for at få sporing på de tiltag du vælger at gå med. Sørg for at det er muligt at måle antallet af booking direkte ind i Google Analytics f.eks. for at sikre at hvis du kører nogle online tiltag at de så også blive målt og vejet.

Jeg har igennem min tid siddet med end del forskellige restuaranter. Både dem med en enkelt restaurant, de der har fokus på catering, men også de der har flere restauranter som en kæde. Det der er fælles for dem alle er at det er brandingen der er det vigtigste. Få navnet ud på så mange platforme som muligt. Der er både billige (gratis?) måder at gøre det på, så som organisk opslag på både Facebook og Instagram. Her kræver det at I sørger for at ramme de rigtige hashtags, men også at I sørger for at I viser hvem I er og hvilken atmosfære I har.

Dernæst er der sådan noget som SEO, som giver "gratis" klik, men bestem ikke er gratis at få lavet eller gratis tidsmæssigt selv at sørge for.

Den sidste er de betalte kanaler og der er der stor konkurrence på de fleste restaurationer, så der skal man også gøre op med sig selv hvad ambitionsniveauet er.

Som sagt, har jeg noget erfaring med restauranter så hvis du har behov for det, selvom der er kommet mange finetilbud i tråden, skal du være mere end velkommen til at tage fat i mig og så kan vi tage en snak om dit behov og finde ud af hvad du skal gøre derfra.

Du kan altid fange mig på nick@advedia.dk eller på 42 33 64 24.

Uanset hvad, ønsker jeg dig alt held og lykke med at finde den vej der passer dig :-)

God dag!

Ekspert i Google Ads, Google Analytics og Bing Ads - www.advedia.dk

Kigger altid gerne din markedsføring igennem ganske gratis og tager en samtale om dine behov!

Amino-karma 31
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
flag
Jesper
Skrevet 16-07-2019 kl. 05:35

TOGI Data ApS:

Hej Jesper,

Der er flere ting I kan gøre for at gøre opmærksom på jeres restaurant. En af dem er bestemt Google My Business, som Kirstine også skriver. Med dette værktøj giver I netop potentielle kunder muligheden for at se åbningstider, rutebeskrivelse, nem mulighed for kontakt mm. Udover det kan man bruge dette værktøj til gratis annoncering og gøre kunder opmærksomme på "dagens ret" eller andre gode tilbud. Profilen kan opsættes gratis og for et mindre beløb hjælper vi også gerne. 

I kan brande jer selv via Instagram, hvis I er parate til at bruge lidt tid på at poste lækre mad billeder mm. Facebook kan både bruges til branding og til markedsføring, hvad der er bedst og vil give mest mening afhænger lidt af jeres restaurant koncept, mål og budget. Hvis I har en lækker hjemmeside, som er klar til at modtage mere traffik og i afholder arrangementer, som julefrokoster eller Jeres restaurant kan lejes til bryllupper etc. så er Adwords et af de stærke værktøjer, da mange kunder søger specifikt efter disse ting online. 

Vi kan tage en uforpligtende snak, hvis du har lyst til at gå i dybden med noget af det. Jeg har et team der sidder med forskellige færdigheder på de forskellige områder. Du kan sende en mail til tanja@togidata.com og så tager vi den derfra. 

Fedt at du tager initiativ til at undersøge muligheder der gavner Jeres forretning i at vokse. Jeg håber at høre fra dig. 

Med venlig hilsen
Tanja, TOGI Data

Amino-karma 31
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
flag
Jesper
Skrevet 16-07-2019 kl. 05:38

Hej Tanja.

Tak for dit svar, jeg vil meget gerne høre lidt mere til de forslag du kommer med, jeg kan kontaktes på tlf. 52247073 og info@restaurant-sommerlyst.dk

Forsat god dag

Jesper

Amino-karma 31
Fra Malmø
Tilmeldt 8. jan 13
flag
Jesper
Skrevet 16-07-2019 kl. 05:44

Hej Kirstine.

Tak for dit svar.

Vores hjemmeside er www.sommerlyst-jagtkro.dk

Jeg vil gerne høre nærmere ind til dine forslag. Jeg er på ingen måde en ørn til com. så det er op ad bakke her.

Forsat god dag.

Jesper

tlf. 52247073

mail info@restaurant-sommerlyst.dk

Amino-karma 7
Fra København
Tilmeldt 15. okt 14
Indlæg ialt: 2

Benjamin
Fra WebGruppen
Skrevet 16-07-2019 kl. 10:07

Hej Jesper!

Jeg kan hjælpe dig med at få din klik pris NED på annoncer. Ren annoncering på facebook og google er alt for dyrt. 

En grundig tilrettelagt strategi betaler sig. 

Dbh. 

Benjamin 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :