Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

postnordbras

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
De der er i tolden ved postnord er nogle fæ i yderste konsekvens, de kan let sende opkrævninger ud men få pakkerne igennem selv om de ikke har åbnet dem det kniber gevaldigt, en pakke jeg købte i USA d.1/7-19 ankom til DK d 6/7-19 dagen efter betalte jeg den pålagte afgift, men får først pakken d. 12/7-19 det er noget af det ringeste jeg har oplevet. Man må håbe de tager sig sammen, ellers skal der da nye folk til, det der foregår er da at drive grin med borgerne.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vælger vel selv OM du vil sende med en form der ender i post nord - eller DHL eller andre speditører  få det styrer du jo helt selv - der er masser af andre end Postnord som kan indfortolde - det er ikke et monopol

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gud fader bevares kan du virkelig hidse dig op over en toldbehandling tid på kun 6 dage, man får altså hvad man betaler for. Det er nok mere dig der er et fæ ikke at have valgt et kurerfirma til transporten.  I øvrigt er det internationale toldcenter ved at drukne i pakker fra 3. lande, de modtager dagligt 40.000 pakker som skal indfortoldes.  

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag en tudekiks. Prøv at tjekke helligdage - nej, der er ikke så mange, der arbejder i weekenden. Betalinger fra en weekend, når normalt først modtageren tirsdag. Så du burde sige tak for hurtig behandling. 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)