Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelseret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg komme ud af fortrydelseretten på nogle udvalgte produkter, med nogle regler som jeg selv opstiller? fx. En bestillingsvarer, der skaffes hjem til kunden - kan fortrydelseretten bortfalde når leverandøren har afsendt pakken? 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og mest nej

På alle varer som må anses som værende standart, har kunne altid min. 14 dags returret også selv om det er en bestillingsvarer.

Er det der imod et produkt som er unik tilpasset til din kunden (i mit tilfælde f.x. indfræset navn i gavl, tilpasset i af senge længe mv.) så kan du komme uden om returret, med henvisning til, at produktet ikke kan sælges som en normal vare

Men det skal altså være noget, som ændret produktet, eller gør det usælgelig i almindelig sammenhæng. 

Håber mit svar giver mening :)

Vh

Pete

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok det var noget I den stil, så det vil faktisk sige jeg er nød til at takke nej til en kæmpe ordre af frygt for at kunden måske anvender sin fortrydelseret. 1, fordi produktet er meget sjælden, kan jeg højst sandsynlig ikke sælge det igen. 2, leverandøren vil ikke tage produktet retur. 3, produktet har en utrolig høj pris.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv stået i den situation, så kender det godt. Det er ikke altid let at være den lille :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lidt oplysninger før man kan svare præcist

Er det online salg?

Er det en privatkunde?

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du gættede rigtigt, det er online salg til en privat kunde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)