Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.



Jeg har idag oprettet min virksomhed, hvor jeg vil arbejde med import og salg af armbåndsure i kvalitet, men også nogle der kan betales. :)
Er der nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig med evt en eller flere gode importører, og evt kan fortælle mig hvordan jeg skal forholde mig til importen mht. evt lovgivning

På forhånd tak :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Import og krav til importregistrering kan du læse her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/importrregistrering-kort-forklaret.html

og generelt om import fra asien som jeg tror du planlægger her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

Det er ikke spor let det du vil. Kvalitetsure i betydningen horoligisk værdifulde ure, får du ikke fat i (type Rolex Omega osv) de har faste forhandlere - og resten er et meget blandet marked - i al væsentlighed kvarts fra asien eller simpel automatik fra hovedsageligt Kina/asien med enkelte schweizerværker (ronda f.eks)

Det er drøn hamrende konkurrencefyldt og fyldt med fakeure og kopi ure

Du skal virkelige grave dybt, for at finde noget du kan sælge konkurrencedygtigt

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Når jeg mener kvalitets ure mener jeg selvfølgelig såsom Hugo boss, tommy Hilfiger og mærke af den slags. Men også de ure fra 1000kr og ned efter, det skal være til at betale for folk der ikke har styrtende indtægt og lige har råd til et rolex ur.

Men mange tak for svar

Mvh Emil

Tilmeldt 30. Apr 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Boving Leather Denmark Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Vi kan desværre ikke levere selve urene, men vi kan levere ur-remme og "ur bokse"i læder til en overkommelig pris. Hvis det er noget du kunne være interreseret i skal du endelig bare smide en mail eller give os et kald, vi er stort set altid til at træffe. Det skal lige nævnes at vi for en tidligere kunde har designet en ur-rem der skiller sig meget ud og som kan give dig et "Headstart" på markedet. Ydermere har vi en del kontakter indenfor ur verdenen, der kunne være interreseret i et samarbejde med en nyopstartet iværksætter med en god idé. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)