Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Doggies v/Nicklas Nielsen Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har startet en webshop doggies.dk som sælger foder, godbidder og udstyr til hunde i høj kvalitet og er stadig i opstarts fasen. Jeg har lavet hjemmesiden fra bunden og er stadig i gang med, at finde nye leverandører til siden - der kommer en ny i løbet af ugen!

I forbindelse med jeg stadig er i opstarten vil jeg høre om nogle herind ville være villig til komme med lidt ris og ros omkring hjemmesiden - det kan altid blive bedre :)
Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Breumware Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Til at starte vil jeg sige tillykke med din nye webshop, kan se du gør brug af Wix et interessant valg. Har lige kørt den gennem pagespeed insights og der kan man se at performance ikke er som den skal være. Så du skal optimere den en hel del. Da jeg selv gik ind på den opleve jeg også dårlig loading tid. Med hensyn til design vil jeg sige det er meget simpelt hvilket kan være godt fordi det for alt til at virke mere Premium. Jeg ville dog selv nok give det noget mere farve da det trods alt er hundefoder og ikke et dyrt læder ur med guldkant. Så lagde jeg mærke til at de 3 øverste billeder med tekst på inde på forsiden ikke kan trykkes på men at man skal trykke på selve teksten der ville jeg nok gøre så man bare skal trykke på billedet det ville virke mere rigtigt. Så der er nogle ting og så vil jeg ellers bare ønske dig held og lykke med forretningen håber disse ting kan hjælpe dig lidt på vej.

Tilmeldt 30. Jul 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Doggies v/Nicklas Nielsen Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn

Tusind tak for din feedback, det er lige præcis dette jeg søger! :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig fint ud - godt arbejde :-)

Jeg synes godt du må beholde den lidt eksklusive stil. Så vidt jeg kan se, er det heller ikke discount hundemad, du sælger. 

En lille kommentar til din produktvisning: Der er forskel på, hvor store produktbillederne er, alt efter hvilken kategori man besøger, hvilket bryder den ellers fine røde tråd som shoppen har. På en side som https://www.doggies.dk/tilbehor er produktbilleder (lidt for) store, mens de på siden https://www.doggies.dk/seler er noget mindre.

I købsflowet synes jeg, at den gule paypal-knap dominerer meget. Er det med vilje? Jeg undrer mig lidt over promovering af paypal i det hele taget og især så tidligt i købsflowet (allerede når jeg får vist min kurv). På det danske marked tænker jeg, at det ville være bedre for din konvertering at reklamere med Mobile Pay eller Viabill. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)