Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt vedr. restlager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ligger inde med en mindre restlager (indkøbspris ca. 25.000) inden for materialer til TV/Kabel tv - dvs, coaxstik, coax kabler, hdmi kabler, samt nogle computer/patch kabler mv. Syntes det er lidt svært, at finde et godt sted at sælge det, fordi der nok er et lidt "begrænset" publikum i forhold til f.eks. salg af tøj :-)? Har prøvet et par facebook grupper uden held. Har delt det op i 9 "salgspakker", så også mindre firmaer kan være med. Har også kontaktet et auktionsfirma, men de vurdere der er for lidt værdi til, at de vil bruge tid på det (tænker der er for lidt i det for dem, når det "kun" er så lille et lager).

Nogen forslag til hvor man kan komme af med det? Jeg har overvejet, at kontakte firmaer der sælger de pågældende materialer online, men må man kontakte dem via deres kontakt formular - om de kunne være interesseret i at modtage liste med nærmere info? Eller vil det sidestilles med noget markedsføring via mail som man ikke må?

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enhver elektronisk henvendelse med kommercielt formål om salg er spam, så deres kontakt formularer vil vel være elektronisk er må dermed ikke bruges til at sælge dem varer. Du vil nok også få meget mere ud af at gribe telefonen eller ud og besøge dem ved kold kanvas først, og så få lov til at sende lister mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for svar. Tænkte jeg nok. Jeg må i gang med telefonen, og lege "telefonsælger" ;-/.

Mvh

Henrik Krogh

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. at google opkøb af varelagre, der kommer mange muligheder frem.

Ellers prøv at tage kontakt direkte til forretninger der sælger de produkter du sælger, for at se om de vil aftage varerne.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)