Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt og billigt program til tidsplaner (gantt)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Madsen&Søeborg Rådgivende Ingeniørfirma ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger forgæves efter et billigt og godt fungerende program til tidsplaner. Umiddelbart har jeg kun behov for opbygning af tidsplaner (gantt-charts)

Hvis vi ser bort fra MS project (for dyrt)....så er der jo en bunke programmer, men de programmer jeg har forsøgt opfylder ikke følgende basale ting:

- ugedage starter mandag

- Skal vise ugenummer

- Skal kunne have afhængigheder mellem opgaver

- Pæn grafik

- Nemt at udskrive mv.

Jeg har fx. prøvet Ganttpro, og det virker fint. Fint design og det fungerer godt. Men det er ikke muligt at vise ugenummer, og man kan heller ikke få vist weekender, med mindre weekender indstilles som arbejdsdage. Håbløst.Sad Ganttproject er gratis og kan vise ugenumre, men grafikken er ikke i top. Der er også en del fejl i Ganttproject  som ofte medfører crash.

Er der nogen der har nogle gode bud ?

På forhånd tak

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tor

De gange jeg har arbejdet med Gantt'er har jeg selv bygget dem i google sheets, har du overvejet den løsning?

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Madsen&Søeborg Rådgivende Ingeniørfirma ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg skrev forkert. Det var Teamgantt, jeg har prøvet Smile De har ikke ugenumre, og weekenderne vises ikke, med mindre de indstilles som arbejdsdage. I den generede tidsplan, er der ikke engang lodrette streger som viser ugeskift.... Jeg har haft fat i teamgantt, så jeg er ret sikker på at de ikke kan opfylde "kravene" til ugenumre, og at kunne se weekender.....Håber jeg tager fejl, for det er et fint program, pænt, nemt og bruge og også til at betale.

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Madsen&Søeborg Rådgivende Ingeniørfirma ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, kender ikke til det. Kan man opbygge gantt-tidsplan med afhængigheder ? Er der nogle skabeloner ?

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. at google "google sheets gantt chart template with dates"

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tor.

Send mig en e-mail eller privat besked, jeg har et par ideer, hvis det er. Du har slået privat beskeder fra i Amino.

Ellers er det ud til at der er en løsning her: https://community.smartsheet.com/discussion/show-week-numbers-gannt-chart

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Madsen&Søeborg Rådgivende Ingeniørfirma ApS Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN

Tak for svaret. Jeg tjekker linket ud, og vender tilbage hvis jeg har spørgsmål :-)

I mellemtiden, har jeg tjekket Ganttpro. Det virker faktisk ok....

Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tor.

Jeg har i flere omgange brungt SmartSheet (http://smartsheet.com). Det er lækkert og intuitivt at benytte.

Det hele kører online, og du kan invitere brugere, og tildele dem forskellige rettigheder.

De tilbyder en gratis test-periode, hvor du ikke afkræves kreditkort oplysninger.

Mvh Thomas

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Madsen&Søeborg Rådgivende Ingeniørfirma ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Yes. Det er lækkert. Men det kan ikke vise ugenumre, så vidt jeg kan se. Og det gør det ubrugeligt for mig  Sad Men du har måske et fif til det ?

TakkerBig Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)