Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg håber på lidt feedback på vores webshop appearance.dk.

Vi er et dansk herrebrand, som blev etableret tilbage i 2015.

Vi markedsfører os primært gennem FB / IG, hvor vi oplever fin interesse fra brugerne og opnår gode resultater på fx. vores lead- og trafik-annoncer.

Vores problem ligger i at 30-40% af vores besøgende forlader webshoppen allerede efter forsiden. Vi søger feedback på om det er noget vi bør ændre på forsiden, grafisk eller opsætningsmæssigt?

Vi har et fint salg i vores butik, på messer mv og får altid kanon feedback fra vores kunder på vores produkter, så det undre os at så mange besøgende taber interessen allerede på forsiden af webshoppen?

På forhånd tak for hjælpen :)
Tilmeldt 9. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg tillader mig igen at forhøre mig om I har forslag / feedback på hvad vi kan gøre i nedenstående situation med et frafald på 30-40% af vores besøgende på forsiden af vores webshop.

På forhånd tak for hjælpen.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er hastigheden hvormed at hjemmesiden loader – efter 12 sekunder var min mobil (4G - god forbindelse) ikke færdig med at hente produktbilleder.

Det er rigtigt skidt for brugerne specielt dem via mobil, og dem er der alligevel en del af.
Tilbage i 2016 sagde Google at 53% af brugerne forlod en hjemmeside der tog over 3 sekunder at loade, og som en der arbejder i branchen vil jeg ikke sige at den statistik har ændret sig (kilde). 

Det der taler for jeres webshop er designet, som jeg rent personligt og fagligt synes godt om. 

Tilmeldt 9. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Andreas,

Tak for feedback.

Vi vil prøve at eksportere billederne i en mindre størrelse, men i samme kvalitet, så den loader hurtigere.
Fra Trelleborg
Tilmeldt 15. Aug 19
Indlæg ialt: 5
Fra  www.cibumic.se Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeres shop ser fin ud. Men det kunne være en ide at split teste et shop design hvor man kan se jeres bedst sælgende produkter, når man kommer til siden uden at skulle scrolle.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)