Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

0 omsætning i forskudsopgørelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen!

Jeg har et spørgsmål angående ens forskudsopgørelse. Er det ok at man skriver at man forventer en 0-omsætning i virksomheden, selvom der nok formentligt kommer et overskud i omsætningen? Begrundelsen skulle være at jeg på den måde har mere kontrol over hvad jeg betaler hvornår - så kan jeg vente med at betale al min skat til årsopgørelsen.

Er det ok at gøre dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mandyman:
Hej allesammen!

Jeg har et spørgsmål angående ens forskudsopgørelse. Er det ok at man skriver at man forventer en 0-omsætning i virksomheden, selvom der nok formentligt kommer et overskud i omsætningen? Begrundelsen skulle være at jeg på den måde har mere kontrol over hvad jeg betaler hvornår - så kan jeg vente med at betale al min skat til årsopgørelsen.

Er det ok at gøre dette?

loven siger du skal forskudsregistrere så godt du formår, så nej - det er ikke efter loven. Opdager skat det, og det gør de nok først år 2 - så KAN de låse dit forskud til f.esk 100.000 kr - eller til det du havde sidste år + xxx for at forhindre det

Skat skal betales i indtjeningsåret og forskud skal søges lavet korrekt. Der sker næppe noget år 1 men korrekt er det ikke, og du kan få vrøvl

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)