Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online booking system med kunde login

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på jagt efter det perfekte bookingsystem.
Systemet skal bruges til booking af vinduespolering.

Tanken er at kunden skal kunne logge ind på sin konto, hvor jeg har angivet hvor lang tid opgaven tager da dette altid varierer.

Håber der er nogen der har kendskab til sådan et system?

Mvh. Anders Lind

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. Lind:

Hej,

Jeg er på jagt efter det perfekte bookingsystem.
Systemet skal bruges til booking af vinduespolering.

Tanken er at kunden skal kunne logge ind på sin konto, hvor jeg har angivet hvor lang tid opgaven tager da dette altid varierer.

Håber der er nogen der har kendskab til sådan et system?

Mvh. Anders Lind

Nej, men til gengæld kan de fleste systemer håndtere, hvis du laver BLOKKE med predefinerede tider, som du fortæller kunden. Det vil sige, at du kan lave en blok for hvert 15. minut, der angiver f.eks. 3 vinduer, og så en blok på 30 minutter, der dækker 4-7 vinduer etc.

Så skal kunden bare huske, at han skal booke den blok, der dækker hans antal vinduer.

Skal du have noget, der er mere specielt end det, så er du nok nødt til at få kodet noget og så løber det hurtigt op.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal vel også iregne transporttid, er der ½ times kærsel mellem 2 kunder, der har booket efter hinanden er det vel ikke smart? og så tilbage igen til en 3. kunde måske? 

Nu kender jeg ikke vinduspudsebranchen (kan overhovedet ikke finde ud af at pudse vinduer), men det er vel ikke vigtigt med tiden specifik for kunden? er det ikke mest bare hvilken dag?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Man skal vel også iregne transporttid, er der ½ times kærsel mellem 2 kunder, der har booket efter hinanden er det vel ikke smart? og så tilbage igen til en 3. kunde måske? 

Nu kender jeg ikke vinduspudsebranchen (kan overhovedet ikke finde ud af at pudse vinduer), men det er vel ikke vigtigt med tiden specifik for kunden? er det ikke mest bare hvilken dag?

Hej Hans,

Alle bookingsystemer kan lægge tid mellem opgaverne, så man har tid til forberedelse, tissepauser eller andet. Så det problem er allerede løst.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men jeg tænker hvis kunder selv booker sig ind. Nu ved jeg selvfølgelig ikke over hvor stort et område, men hvis man kører i både Næstved, Slagelse, Korsør og Skælskør. Så kan systemet vel ikke tage højde for at en kunde i Skælskør booker fra 8-8:30, og en ny kunde melder sig i Slagelse 8:30 til 9:15, og så tager en anden kunde i Skælskør fra 9:15 til 9:45 eksempelvis. Var det omvendt rækkefølge kunne man jo nå meget mere. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
Så kan systemet vel ikke tage højde for at en kunde i Skælskør booker fra 8-8:30, og en ny kunde melder sig i Slagelse 8:30 til 9:15, og så tager en anden kunde i Skælskør fra 9:15 til 9:45 eksempelvis

Programmer kan meget mere end du tror :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)