Nyt gebyr på MobilePay MyShop - er det tid at opsige ? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Nyt gebyr på MobilePay MyShop - er det tid at opsige ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 21
Tilmeldt 20. nov 18
Indlæg ialt: 5

Fra Stout and more ApS - T...
Skrevet 23-08-2019 kl. 13:03

Hej Aminoer med MobilePay MyShop

MobilePay indfører abonnement på 49 kr. pr. mdr. for MyShop (løsningen med et 5-6 cifret "telefonnr." på en etiket) og jeg overvejer at opsige, da det meste af min omsætning er på betalingskort.

Har I andre med samme løsning overvejet at opsige i protest mod gebyret, eller har I tilstrækkelig stor omsætning på MobilePay til at det kan svare sig at blive ?

Måske mest relevant for fysiske butikker der har en anden betalingsløsning, hvor MobilePay er et supplement. Udkørende håndværkere etc. har nok stadig glæde af MobilePay i stedet for at slæbe rundt på en kortterminal, der har været dyr i anskaffelse.

Mvh Bo

Amino-karma 234
Tilmeldt 30. jan 19
Indlæg ialt: 57

Thor Enevoldsen
Fra SkiveBi.dk
Skrevet 23-08-2019 kl. 13:47

Jeg opsiger også mit, det kan ikke betale sig - skal også betale 49,- pr. mdr for at køre det igennem min udbyder.

Amino-karma 98
Fra Ikast
Tilmeldt 15. apr 19
Indlæg ialt: 26

Jesper fra Festbamsen.dk
Skrevet 23-08-2019 kl. 19:20

Jeg overvejer at opsige.

Kan jeg vækste 30-40 % i transaktioner til næste år, hvilket jeg håber, så er det dog billigere end at tilbyde kortbetaling online pga højere transaktionsgebyr...

Så jeg er lidt i limbo - især fordi det kommer samtidig med lavsæson.

Kunne være godt, hvis det var muligt at pause løsningen i 3-4 måneder, og så genoptage, uden diverse gebyrer. Det skal jeg have undersøgt...

Tror det ender med at jeg bliver, selvom det er imod min gode vilje...

Amino-karma 353
Fra Odense
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 91

Jacob Lauvring
Fra Lejegruppen ApS
Skrevet 24-08-2019 kl. 14:04

Vi har også lige opsagt vores, synes det er frækt et sige det er til at supportere løsningen, hvad fanden er så transaktionsgebyrerne til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :