Hvem bør man vælge til at køre SEO og Ads for håndværker? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hvem bør man vælge til at køre SEO og Ads for håndværker?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 13
Fra Allerød
Tilmeldt 5. maj 13
Indlæg ialt: 3

Skrevet 23-08-2019 kl. 13:27

Hej jeg er håndværker og er meget i tvivl om hvem jeg skal bruge til at styre og optimere min Adwords kampagner samt SEO optimering på hjemmeside.
Bruger en i dag som jeg ikke er tilfreds med.
Kan i anbefale et firma til en håndværker som i selskab stå inde for og som i er tilfreds med?
Jeg har talt med firmaerne Optimeo og SiteWorks og ville også være glad for om der var nogen der kunne fortælle om deres erfaringer med disse firmaer.
Med håb om at der er et par venlige sjæle der kan give lidt feedback.
Med venlig hilsen Jan

Amino-karma 21.569
Fra Viborg
Tilmeldt 2. apr 08
Indlæg ialt: 3.629

Jimi Hove
Fra jimihove.dk
Skrevet 24-08-2019 kl. 16:06

Hej Jan,

Jeg kender ikke de de 2 seo / Google Ads bureauer du nævner der. Men jeg kender til det med ikke at være tilfredse med det SEO bureau man har allerede har. Min bror der har et ejendomsservice firma har lige fundet ud af at han er blevet snydt ind i en 4 årig uopsigelig kontrakt med dem.

Jeg har selv haft et ejendomsservice firma. Det her.

Der lå vi nummer 1 på Google i flere år på søgninger som : ejendomsservice, trappevask, rengøringsfirma og snerydning.

Nu er jeg dog gået solo med mit eget SEO / Google Ads bureau : jimihove.dk

Og derfor vil jeg anbefale mig selv til at hjælpe dig.

Jeg har 10 års erfaring fra ejendomsservice, og 4 års erfaring med SEO / Google Ads bureau.

Det handler en del om at forstå målgruppen, både i forhold til at skrive de rigtige annoncer, så at det ikke bare bliver annoncer som " Københavns bedste håndværker - se her!". Og også så at man kan få nogle gode links ved at lave noget godt content til fagmagasiner, aviser osv.

På den her side vil du kunne se at jeg bliver brugt af : BT, EB.dk, politiken.dk og flere andre som online marketingekspert.

Kontakt mig gerne her: info@jimihove.dk og hør hvordan jeg evt kan hjælpe dig.

jimihove.dk er certificerede indenfor Google Ads, SEO, Webanalyse og konverteringsoptimering. 

Amino-karma 182
Fra Kbh
Tilmeldt 9. sep 19
Indlæg ialt: 57

Tobias
Fra Miklagard
Skrevet 09-09-2019 kl. 19:43

Hej Jan

Du skal altid gå efter dem der snakker data, datadreven hvad angår trafik og reach, og 1€ in, 1€ out model (hvad angår Paid/Ads) og conversation.

Vi er friske på at match den pris du kan indhente fra vores konkurrenter, vi køre med en speciel kampagne september-måned ud med onboarding af nye kunder til en noget særlig pris.... Hvis det skulle have din interesse laver vi gerne en gratis teknisk SEO rapport som du kvit og frit kan anvende (gør-det-selv) eller indhente tilbud fra andre SEO virksomheder. PS kan ikke love dig at du bliver onbarded, afhængig af din hjemmeside og nuværende størrelse/trafik

Smid mig en pm hvis det skulle vække din interesse

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Amino-karma 213
Fra Helsinge
Tilmeldt 8. aug 13
Indlæg ialt: 43

Brian Jensen
Skrevet 09-09-2019 kl. 21:03

Har ikke tidligere haft succes med at finde nogle men kan tilslutte mig den anden der nævner at du skal være meget opmærksom på bindingsperioder. Der er i hvert fald en af de 2 du nævner der typisk kører med meget lange bindingsperioder. Da det er er cowboy marked ville jeg aldrig turde dette uanset anbefalinger

Amino-karma 298
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. jan 16
Indlæg ialt: 81

Erdal
Fra EC Service ApS
Skrevet 10-09-2019 kl. 13:55

Hej Jan,

Jeg har måske en fed idé til dig! :) Men før vi kommer så langt... Har du en hjemmeside som vi må se?

Vh,
Erdal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :