Hjemmeside med adsense - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Google Adwords & andre PPC marketing programmer "

Hjemmeside med adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 6
Tilmeldt 17. jun 19
Indlæg ialt: 1

Skrevet 28-08-2019 kl. 20:31

Hvis jeg vil lave en hjemmeside hvor jeg i fremtiden vil have Adsense, er der så et sted det er smartere at lave sin hjemmeside end andre

Amino-karma 135
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. dec 11
Indlæg ialt: 34

Jacob Brix
Skrevet 29-08-2019 kl. 22:47

Jeg vil nok købe et dk domæne fremfor at have et gratis website på et subdomæne et eller andet sted.

Det der betyder noget er at du har besøgende. Og du skal have mange før Adsense giver noget i kassen. :-)

Amino-karma 34
Tilmeldt 28. jul 19
Indlæg ialt: 8

Mandyman
Skrevet 29-08-2019 kl. 23:48

Nej - ikke umiddelbart. Adsense ændrer sig ikke alt efter hvilket system der ligger under.

Amino-karma 34
Tilmeldt 28. jul 19
Indlæg ialt: 8

Mandyman
Skrevet 29-08-2019 kl. 23:49

EDIT: 

MEN det vil være en HEL del lettet hvis du vælger at bruge et system som Wordpress. jeg bruger personligt wordpress, og det gør det en hel del lettere at smide adsense ind både i selve feedet i posts og oppe i bannerne. 

Amino-karma 255
Fra København
Tilmeldt 26. aug 13
Indlæg ialt: 59

Kristoffer Palm
Skrevet 31-08-2019 kl. 13:05

Ja, vil mene det er en fordel at bruge wordpress da det er nemt at sætte op. Men du kan sagtens bruge andre CMS systemer også.

Amino-karma 2.080
Fra Århus
Tilmeldt 1. maj 06
Indlæg ialt: 523

Anders Urth Christensen
Fra Webdesigner.dk
Skrevet 03-09-2019 kl. 15:25

Eget domænenavn og eget webhotel er vejen frem. Herved har du fuld kontrol over dit indhold, og kan indsætte AdSense og tilpasse placeringer præcis som du ønsker. I forhold til SEO er eget domænenavn også et must. 

WordPress er let at sætte op , der er gode plugins til netop AdSense og der er masser af hjælp at hente online. :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :