Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg vil lave en hjemmeside hvor jeg i fremtiden vil have Adsense, er der så et sted det er smartere at lave sin hjemmeside end andre

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok købe et dk domæne fremfor at have et gratis website på et subdomæne et eller andet sted.

Det der betyder noget er at du har besøgende. Og du skal have mange før Adsense giver noget i kassen. :-)

Enkel oversigt over danske webhotel

Tilmeldt 28. Jul 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - ikke umiddelbart. Adsense ændrer sig ikke alt efter hvilket system der ligger under.

Tilmeldt 28. Jul 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

EDIT: 

 MEN det vil være en HEL del lettet hvis du vælger at bruge et system som Wordpress. jeg bruger personligt wordpress, og det gør det en hel del lettere at smide adsense ind både i selve feedet i posts og oppe i bannerne. 

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vil mene det er en fordel at bruge wordpress da det er nemt at sætte op. Men du kan sagtens bruge andre CMS systemer også.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Eget domænenavn og eget webhotel er vejen frem. Herved har du fuld kontrol over dit indhold, og kan indsætte AdSense og tilpasse placeringer præcis som du ønsker. I forhold til SEO er eget domænenavn også et must. 

WordPress er let at sætte op , der er gode plugins til netop AdSense og der er masser af hjælp at hente online. :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)