Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved salg af "få men dyre varer" - findes der her et alternativ til betalingskort med procentgebyr?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en butik, der sælger smykker og har mange udlændinge. Derfor vil jeg ikke have fornøjelse af Nets, da det kun er danske kunders brug af Dankort i butikken som stort set vil være gratis for mig. Jeg har fået nogle tilbud med en lavere procentsats såsom fx 1,45% fra andre udbydere. Jeg overvejer imidlertid at prøve at sælge dyrere smykker, i den forbindelse er der noget jeg ikke forstår: Hvis et smykke sælges for fx 20.000 kr, så går 290 kr alene til betalingsudbyderen. Det synes jeg er dyrt for en enkelt handel. Derfor tænkte jeg på, om der findes andre måder at handle med dyrere varer på. Hvad gør man i fx en pelsforretning med enkeltsalg på 90.000 i snit?

Hvis der er nogle der har viden om, hvad butikker gør der har en profil med "få men dyre salg", så vil jeg gerne høre om det.

Tak for hjælpen!

 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der findes flere forskellige muligheder Crypto currency, bank overførsel (også selvom swift gebyret helt sikkert spiser 1000% af din besparelse), sende dig pengene med et brev kontant osv...

(Jeg er personligt fan af crypto currency) :-)

MVh.

Lurks

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)