Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiejob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lige startet på kontoruddannelse, med speciale i økonomi på ZBC.
Jeg står i den situation at jeg gerne vil udfores noget mere i forhold til opgaver. Samt jeg sent hjemme fra skole, så derfor søger jeg et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra via telefon eller computer. Jeg er på SU men da den ikke dækker nok, bliver jeg nødt til at arbejde ved siden af skolen så søger et job men en indkomst på 6000-7000 kr. Hverdagene er jeg som sagt i skole, hvor jeg tager afsted kl. 6:45 fra Maribo også variere det i forhold til hvornår jeg har fri. Jeg har ikke kørekort, så transport foregår via bus/tog.


Jeg er kendt med diverse Office programmer, og generelt bare god teknisk. Jeg er et meget struktureret menneske, og meget lære nem. Jeg er glad for selvstændigt arbejde, om det i form af skriftligt eller mundtligt er mig lige meget. Udover det så min tid fra supermarkeder, har gjort jeg er meget serviceminded.
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Jensen:
Jeg er lige startet på kontoruddannelse, med speciale i økonomi på ZBC.
Jeg står i den situation at jeg gerne vil udfores noget mere i forhold til opgaver. Samt jeg sent hjemme fra skole, så derfor søger jeg et job hvor jeg kan arbejde hjemmefra via telefon eller computer. Jeg er på SU men da den ikke dækker nok, bliver jeg nødt til at arbejde ved siden af skolen så søger et job men en indkomst på 6000-7000 kr. Hverdagene er jeg som sagt i skole, hvor jeg tager afsted kl. 6:45 fra Maribo også variere det i forhold til hvornår jeg har fri. Jeg har ikke kørekort, så transport foregår via bus/tog.


Jeg er kendt med diverse Office programmer, og generelt bare god teknisk. Jeg er et meget struktureret menneske, og meget lære nem. Jeg er glad for selvstændigt arbejde, om det i form af skriftligt eller mundtligt er mig lige meget. Udover det så min tid fra supermarkeder, har gjort jeg er meget serviceminded.

I al venlighed; Hvis du gerne vil arbejde med tekster, så sælger du dig selv utrolig dårligt med alle de fejl i dit opslag.

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du havde helt ret i, jeg også en smule ordblind. Så tekst arbejde ville nok ikke væge det optimale hvis det længere tekster.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med noget weekendarbejde i en lokal butik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)