Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STORT TILBUD: Animationsvideoer til 2500 DKK pr. 30 sec

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Animatoren.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Står din nye eller allerede etableret virksomhed, og mangler en explainer animationsvideo, der enten fortæller om jeres koncept, produkt eller noget helt tredje? - så har jeg et tilbud til dig, der er værd at overveje! :-)

Jeg har på freelance basis allerede udarbejdet en masse animationsvideoer for en lang række klienter i form af forskellige virksomheder, så jeg ved henvendelse af samme grund, har en masse tidligere arbejde jeg kan fremvise i form af referencer, der kan give et indblik i mine kompetencer. Jeg udarbejder alle mine videoer helt fra bunden af og derimod ikke i et template program som eksempelvis GoAnimate. Årsagen bag at jeg kan udbyde denne service til langt under markedsprisen bunder i, at jeg er ung samt arbejdende uden CVR udelukkende på freelance basis. Hvis du ikke lige står og leder efter en animationsvideo, så vil jeg dog stadig råde dig til at tage kontakt til mig, da jeg også står for udarbejdelsen af andet grafik indenfor en masse kategorier herunder blandt andet brochurer og logoer

Ved yderligere interesse eller spørgsmål omkring dette tilbud, så kan jeg fanges på følgende mailadresse: kennethvibaek@yahoo.dk

Med venlig hilsen,

Kenneth Vibæk 

Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Animatoren.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

➦ 3 hurtige grunde til at din virksomhed skal have en animationsvideo:

▶️ Op til 85% af forbrugerne har større tilbøjelighed til at foretage et køb, efter at have set en animationsvideo


▶️ En animationsvideo på forsiden af en hjemmeside øger kundernes besøgstid på fra 8 sekunder op til 2 minutter i gennemsnit - svarer til en stigning på 1500%

▶️ Google prioriterer video indhold højt. I forhold til en hjemmeside som udelukkende består af tekst, har i 53% større chance for at blive vist på første side af Google

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke skrive en Privat besked til mig, da det ikke er aktiveret at kontakte dig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)