Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med at starte en virksomhed op som vinduespudser

Jeg har lavet en gruppe på facebook og skriver herinde for at høre om i vil hjælpe med at dele gruppen så den når så mange som muligt

Navn på gruppen vinduespolering MA


Fortsat god aften 😊

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammed,

Det er nok ikke den bedste måde at få flere følgere på sin Facebookside, at bede tilfældige på internettet om at dele den. Jeg tvivler på at du vil få folk herinde fra til at dele, hvis de hverken kender dig eller virksomheden. 

Desuden kommer der ikke nogen sider eller grupper frem, hvis man søger på 'Vinduespolering MA'. Jeg ville lige dobbelttjekke at siden er offentliggjort.

For at få nye følgere, vil det være en bedre idé at invitere venner som kunne have en eventuel interesse, eller kan like for at skabe troværdighed.
Efterfølgende kan du med interessant og relevant indhold og tilfredse kunder og lignende, langsomt opnå flere følgere.

God weekend når du kommer dertil, og held og lykke med virksomheden!

Adm. direktør hos Egus
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den bedste respons får du ved at sætte opslag op i de lokale supermarkeder og opgange. Jeg gjorde selv samme da jeg havde mit vinduespudserfirma og der var opgaver nok.

Fra Ullerslev
Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Kronberg Ejendomsservice Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud og sig hej til butikker og ud med tusindvis af flyers i boligområder!
Jeg ser tit nye som tror at man bare kan oprette en side og så sidde med hænderne i skødet, sådan er det desværre ikke skruet sammen, så afsted med dig ud på gader og stræder fysisk, så skal det nok komme. Uanset hvad ,så tager det nogle år at komme på banen, tålmodighed og flid er nøgleordet, samfundet idag er skruet op til “ her og nu” men det gælder ikke når man bygger forretning op. Selvfølgelig skal du have en facebook og en god hjemmeside men det behøves ikke i starten. Har selv startet fra bunden i flere områder med fin respons, både Kbh og Fyn siden 2000 inden for netop vinduespolering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)