Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mega god ide, men ved ikke hvor jeg skal starte!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har fået en idé , men jeg ved ikke hvordan jeg skal få produceret produktet.

Jeg har i tankerne at lave en hjemmeside hvorpå man kan få et abonnent på parfumer.
Der findes en del lign sider, i fx USA pg andre lande, men har ikke kunne finde nogen i DK.

Det er mest make-up boxes vi har i DK.

Men jeg havde tænkt at det skulle være noget lign. Make-up boxes, bare med parfumer.
Flaskerne skal være være omkring 8 ml, (ikke helt besluttet hvor meget det skal indholde) med en lækker design parfume i. Man får en ny hver måned.

Men hvordan i alverden kan jeg få det produceret, er så mit hovedproblem?

Er der nogen der har gode ideer?

På forhånd tak :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michelle, 

Det lyder som en spændende idé. 

Jeg kan hjælpe med at designe og producere hjemmesiden, så du nemt kan oprette dine produkter/pakker løbende. Du må meget gerne skrive til mig enten her på Amino eller til kontakt@appex.dk.

Mvh. 

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lyder rigtig spændende. Tænker du i banerne af at lave produkterne selv eller er der tale om du kommer ind og køber færdig-lavet "rå" produkter/materiale og white-labler i dit eget navn/brand?

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså tænker det skulle være parfumer man kender, så som Gucci Marc Jacobs osv.

Men det skulle så være i små flasker/flakoner, som har mit brand på.

Kan ikke umiddelbart se om man kan købe dem sådan nogen steder, jeg får ud fra man skal have produceret det på en eller andet måde, men kan ikke lige finde ud af hvordan.

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg er ikke så langt i forløbet, men jeg skal gerne skrive, når jeg får brug for det :) tak for tilbuddet :)

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes, så du vil købe fra en B2B og sælge til B2C, korrekt? Dette færdige produkter klar til distribution? I så fald tror jeg det handler om mængder og hvor gode din kontakter er. Dvs. hvor store rabatter du kan opnå ved at købe 100, 1.000, 10.000 eller 100.000 enheder og hvor hurtig du kan afsætte dem. Afhængig af produkternes art/type/størrelse har du også noget med holdbarhed, opbevaring, lagerstyring og udløbsdato at tage hensyn til.

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Lige præcis.

Jeg ikke rigtig nogen kontakter, da jeg er relativ grøn i faget.
Jeg er ikke så langt i processen, da jeg gerne ville finde en leverandør, skal jo have lavet det i specielle flasker af 8-10 ml. - jeg ved ikke hvordan jeg skal få det skaffet.

Så det var egentlig mere om der nogen der har godt kendskab til branchen, jeg ved det Lan lade sig gøre, da der findes udenlandske hjemmesider med samme koncept :)

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg er ikke så langt i forløbet, men jeg skal gerne skrive, når jeg får brug for det :) tak for tilbuddet :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forstår ikke rigtigt ideen i at du vil sælge andres produkter under dit navn - I øvrigt kan jeg godt betvivle lovligheden i det, du kan være sikker på at nogle producenter vil forsøge at stoppe dig - de er ikke interesseret i at du lukrere på deres brand/ produkt. I øvrigt er det tvivlsom om du kan købe produkterne til en pris hvor du kan tjene penge.

Hvorfor ikke så lavet dine egne parfumer?  Prøv evt. at kontakte Zarko Ahlmann Pavlovs

https://www.berlingske.dk/design/parfumoeren-med-de-hoeje-krav

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes. Jeg er med. Jamen, så handler det hele om at have (A) kontakter til leverandør som har en affiliate-løsning hvor du "bare" kan drive en webshop og du anvender dem som plukke-lager, (B) en fleksibel indløsningsaftale og modtagelse af betaling/kort uden at du har en al for dyr månedlig driftomkostning og (C) have en hjemmeside som driver trafik, dvs. hvordan optimer du den off-line og on-line for at folk faktisk klikker ind på den og besøger den.

Der er nok en break-even på alt dit arbejde og det udbytte du får ud af det - så tænker du gør det her enten som hobby og det tager nogle år igen der virkelig kommer vind under vingerne eller at du går all-in og dedikere dig selv til at fylde et niche marked ud.

En sidste ting: vi har så mange kunder der tror at hvis de bare smider en webshop op med tekst og billeder, så kommer folk automatisk til deres hjemmeside og trafikken stiger stødt dag for dag. Dette er meget sjældent tilfældet, der skal gøres en masse forarbejde og vedvarende arbejde for at være synlig online, så digital marketing er selvsagt noget du skal beskæftige dig rigtig meget med.


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)