Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør til salg af t-shirts

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg går med tankeren om at opstarte en mindre virksomhed men salg af t-shirts primært røde, hvide og sorte men andre farver kan også komme på tale.

Spørger derfor alle jer kloge hoveder til råds om hvordan jeg bedst kommer igang med mit projekt.

Jeg skal bruge en leverandør som kan levere mig mindre parti t-shirts

Jeg er så småt i gang med at opbygge en hjemmeside via wordpress men generelt regner jeg med, at sælge mit produkt via tøj messer osv.

Håber i kan hjælpe mig med hvad jeg søger.
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jan 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du har bruge for en leaerandør til tøj og eller til wordpress programmør så kan jeg hjælp dig med det. du kan kontakt mig via min mail info@ziviweb.com

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Er det t-shirts med tryk du skal bruge? - eller bare "rene" t-shirts.

Vi får produceret vores egen serie af t-shirts, hvor der faktisk er både røde, sorte og hvide.
Standard modellen er med en lille smule elastan og ellers langfibret tyrkisk bomuld af højeste kvalitet, og i hvad man vil kalde "fashion fit", så en smule tætsiddende.

Den er helt uden mærker og lignende, så vi kan også stå for at trykke jeres eget logo i nakken, levering direkte til jeres kunder osv.

Du kan læse lidt om os på: velkommentil.dk - vores sektion om "retail ready" tøj kommer ud indenfor de næste uger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)