Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer i virksomhed internt, konsulent?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi har lidt problemer om at blive enige i virksomheden om ting. Vi er 3. Specifikt er et af problemerne uenighed om arbejdsindsats og beslutningsprocesser. Der kan ikke blive enighed om at benytte timeløn og demokrati.
Kan I anbefale nogen konsulent eller lignende til at hjælpe med hvordan man takler sådan nogle problemer i en virksomhed?

Tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror jacob Tøjner fra www.ditselskab.dk med stort kendskab til ejeraftaler kunne være et godt bud

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Demokrati i en virksomhed fungerer ikke. Der må være en leder, en imellem jer, den bedste, der har en vision i alle er nogenlunde enige om, som kan tage den endelige beslutning.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jeg tror jacob Tøjner fra www.ditselskab.dk med stort kendskab til ejeraftaler kunne være et godt bud

vh John Hannover

Enig - og som advokat kan han også fungere som mediator, så I har chance for at komme igennem uden for mange knubs.

Hans

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham ringer jeg til i morgen tidligt. Det lyder rigtig fornuftigt. Vi har været lidt ude i at omdanne til APS i stedet for I/S men det ved han sikkert mere om.
Jeg mener man er nødt til at gå lidt hårdt til værks i vores situation. Der er alt for meget pjank indover, det bør drives mere professionelt.
Tak for hjælpen. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hils Jacob fra mig- Mød med et åbent sind  for dem du synes ikke er proff - kunne let mene det samme om dig osv - så den slags kan kun løses hvis I er indstillede på det alle sammen - eller de som ikke er, vil træde ud, og det skal de så gøre inden evt omdannelse til ApS - som Jacob sagtens kan hjælpe med, men som jo også koster . og mindst lige så meget som I/S - kræver en god ejeraftale

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Aug 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan anbefale Benjamin Williamson-Westerman som coach og personlig udviklingskonsulent. Vi har gode erfaringer vedrørende samarbejde og aftaler.

Www.ISLearning.org

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)