Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afgivet tilbud - ingen tilbagemelding...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mkkel

jeg kalde en spade for en spade også i den virkelige verden - nu startede jeg jo med svare pænt på spørgsmålet - men når spørger bare er her for at " teste stemningen" og spilde vores tid .... Tja så er min tålmodigheden ikke stor. 

Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Lolligo Design & Kommunikation Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hannover + Ravn: 

Hej igen

Det kan være at jeg var for uklar i mit spørgsmål...

Jeg skrev fordi jeg er ny i forummet og undrede mig over at man ikke bruger afvist/vinder funktionen. Jeg ville bare gerne vide om det var det jeg kunne forvente. Dvs. at normen er at man ikke bruger den funktion og at man ikke skal forvente at få svar. De opgaver jeg har budt på er der hverken telefonnummer eller CVR. Kun et navn og selvfølgelig muligheden for at kontakte pr email.  

Jeg fik et fint svar fra Hannover, som jeg kunne bruge. Tak for det. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg skulle have "en stjerne" som feedback?

Jeg bliver påvirket af den hårde tone og har ikke lyst til at spørge herinde igen - så ja man kan sige at jeg ikke kan lide svaret (at jeg er hjælpeløs og spilder folks tid).

Venlig hilsen

Annette  

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Annette,

Tag dig ikke af det. De fleste herinde ønsker helt generelt at hjælpe. Det svar du fik denne gang er i min oplevelse mere undtagelsen end reglen.

At 'kalde en spade for en spade' er et udtryk jeg har det noget ambivalent med. Selvfølgelig er det godt at sige tingene som de er, men det lidt for ofte brugt til at retfærdiggøre mangel på medfølelse i en given situation. Man ville her sagtens kunne have efterladt ordentlig feedback, uden kommentarer som den om hjælpeløshed.

Håber du stadig vil tage chancen en anden gang, hvis du har flere spørgsmål, og at du vil blive mødt med mere positiv respons i den omgang.

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Lolligo Design & Kommunikation Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Det lyder godt. Tak for dit svar 😊

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil Gustavsen:
Selvfølgelig er det godt at sige tingene som de er, men det lidt for ofte brugt til at retfærdiggøre mangel på medfølelse i en given situation. Man ville her sagtens kunne have efterladt ordentlig feedback, uden kommentarer som den om hjælpeløshed.

Tingene kan siges på mange måde, men spørger fik et pæn svar til at starte med,  hendes efterfølgende kommentarer viser efter min mening hun overhoved ikke var interesseret i et svar når hun svare som hun gør -  "Det kan gå hen og blive meget tidskrævende at få et svar på et meget billigt tilbud"   "jeg var bare ude efter hvordan kulturen er herinde ... " 

Det vil jeg tillade mig at kalde spild af andres tid og rimeligt hjælpeløst at hun ikke kan/ gider finde deres telefonnumre. 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Undskyld mig, men værd dog ikke så hjælpeløs, du vil gerne have svar på dine tilbud hvilket jo er naturligt nok - men så du gøre end indsats for at finde telefonnummeret f.eks via 118, CVR.dk eller andre databaser.

Nu kan folk være 100% anonyme på amino freelancer og så er det lidt svært lige at slå dem op.

---

Ravn:
Så du forsøger bare at spilde vores tid ? 

At spørge om det er almindeligt at brugere herinde ( på amino freelancer ) ofte ikke svarer, er da ikke spild af tid.

Det er da for trådstarter værd at vide om det giver mening at bruge tid på at give tilbud via aminos systemer.

Men dit tåbelige brok er at spilde folks tid.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn,

Det er også i orden, jeg skrev ikke noget direkte til dig, fordi jeg ikke prøver at sige du skal ændre måden du gør noget på. Du skal i mine øjne have lov til at sige tingene på den måde du gerne vil. Jeg nævnte bare hvad holdninger jeg havde til et par af dine ordvalg, så trådstarter kunne se at der var andre der havde en anden holdning, og ville have svaret anderledes. Det var gjort i et håb om at hun ikke ville afskrækkes fra at stille flere spørgsmål, hvis hun havde brug for hjælp.

Jeg ønsker på ingen måde en diskussion med dig om hvem der må/skal/burde sige hvad.

Denne tråd er gået langt off-topic og burde i mine øjne lukkes.

Fortsat god aften.

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Tilmeldt 12. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Desværre har ikke alle telefonnumre angivet - mails bliver ikke besvaret. Det kan gå hen og blive meget tidskrævende at få et svar på et meget billigt tilbud.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

seoplus:
Nu kan folk være 100% anonyme på amino freelancer og så er det lidt svært lige at slå dem op.

Så forstår jeg ikke man bruge tid på at udarbejde et tilbud til nogen der er så useriøse

seoplus:
Men dit tåbelige brok er at spilde folks tid.

Der er jo ingen der hverken tinger dig til at læse eller kommentere det jeg skriver ;-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)